Marcohendriks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contactpersonen pleite na update

Ik heb de update gedraaid van de nieuwe OS van Blackberry en nu ben ik al mijn contacten kwijt...... Iemand enig idee hoe ik die terug kan toveren? Kan de update ongedaan worden gemaakt? Aangezien mijn laptop vorige week overleed is dus ook de backup van de pc pleite... Heerlijk....

HELLUP!!
5 Reacties 5
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo Marcohendriks,

Weet je toevallig nog waar je je contacten had opgeslagen? Simkaart, gekoppeld aan mailaccount of eventueel op je toestel geheugen? In het geval van sim zou hij ze in principe meteen terug moeten vinden. Mocht het aan een mail account gekoppeld zijn dan kan het zijn dat je, je contacten opnieuw dient te synchroniseren.

Als ze op je toestel geheugen stonden weet ik niet of die behouden blijven bij een BlackBerry update. Daar heb ik helaas geen ervaring mee.

Hoop dat je ze kunt retrieven!

Groeten,
Flow
GerardKnol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hetzelfde probleem denk ik
Bij mij zijn ze niet verdwenen, maar worden er circa 50 nummers onder 1 contact gezet.
Wanneer ik zoek op de naam van 1 van die contacten, kom ik uit bij die ene contactpersoon waar 50 nummers onderstaan.

Stom genoeg geen backup gemaakt.

Enige idee hoe dit is te herstellen?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@GerardKnol

Het kan wel 5 uur duren na de update dat het weer werkt. Heb dus geduld...
Meestal komen je contacten van zelf terug.

ingevolg gebruik voor je contacten: "fire chest"
gebruik sms backup voor je berichten,en ruim je contacten op met contactx.. allemaal must have apps!
GerardKnol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@NetwerkFreak
Update is bijna 4 dagen geleden... Dat komen ze dus niet.

Ben nu al de hele morgen bezig om contacten te ontkoppelen, telefoon doet er soms 2 minuten over om 1 contact te ontkoppelen van de ander en maar 1 tegelijk is mogelijk..

Bugvrij die update, not. Waarom heeft het dan zo lang geduurd?


NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @GerardKnol ,

ik begrijp het probleem niet helemaal goed wat u heeft? Wat bedoelt u precies met ontkoppelen?
Verwijderd u de contacten?

Ik zeg niet dat de update bugvrij is... ik zeg niet dat blackberry goed bezig is.. ik zeg alleen dat het heel lang kan duren voordat ze goed staan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic