Steppa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Emailaccount van mijn blackberry verifieren.

Hallo,

Sinds een aantal dagen kan ik geen emails meer ontvangen op mijn BB. Ik kreeg een email dat ik mijn account moest verifieren, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik naar mijn emailaccount wil gaan op mijn bb. Er staat: Kan toepassing voor instellen van e-mail niet openen. Neem contact op met de provider van uw draadloze service.

Wat moet ik doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Steppa schreef:
Hallo,

Sinds een aantal dagen kan ik geen emails meer ontvangen op mijn BB. Ik kreeg een email dat ik mijn account moest verifieren, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik naar mijn emailaccount wil gaan op mijn bb. Er staat: Kan toepassing voor instellen van e-mail niet openen. Neem contact op met de provider van uw draadloze service.

Wat moet ik doen?

Hallo Steppa.

Wat je moet doen is dus hetgeen er in dat rode deel staat. 😉
Neem even contact op met de Smartphone crew, zij kunnen je verder helpen.

Succes.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Steppa schreef:
Hallo,

Wat moet ik doen?

Hallo Steppa.

Wat je moet doen is dus hetgeen er in dat rode deel staat. 😉
Neem even contact op met de Smartphone crew, zij kunnen je verder helpen.

Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic