miss_nanda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email in inbox

Hoi Allemaal,
 
Ik kreeg net een smsje van Vodafone.
Dit staat erin: Er zit een leuke verrassing in je mailbox. Kijk snel. Groeten Vodafone.
Nu heb ik gekeken maar er zit niets in mijn mailbox.
Heeft iemand van jullie dit ook gehad.
 
Groetjes
13 Reacties 13
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi miss_nanda,

E-mails van Vodafone worden gestuurd naar het bij ons bekende e-mail adres. Mogelijk dat deze niet klopt. Op My Vodafone kun je nakijken of dit adres juist is.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team

AnthonieSmit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu heb ik zojuist precies zo'n SMS gekregen. Gekeken bij instelling, en daar stond een erg oud e-mailadres. Geen mogelijkheid om daar nog post te ontvangen. Meteen mijn e-mail adres goed ingesteld.
 
Is deze e-mail belangrijk? 
 
Is deze mail persoonlijk? 
 
Is het nog mogelijk de mail alsnog te ontvangen op het goede adres? 
Michelle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook zo'n sms gekregen en heb dus ook geen email gekregen. Blijkt dus dat ik mijn oude emailadres er instaat, en deze is niet meer in gebruik.
 
Daarom mijn vraag; is er een mogelijkheid om de mail opnieuw te ontvangen maar dan op het goede emailadres(wat nu is ingesteld)?
 
christa1957

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kreeg net een smsverrrassing in mijn mailbox, niet dus en mijn mailadres is wel bekend. Hoe zit dit?
rlmeijer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg net ook net zo'n smsje kijk snel in uw mailbox....niks te zien...instellingen op myvodafone nagekeken e-mail klopt.
 
zowel in mijn eigen mail als in de vodafonemail geen verassing....
 
 
Mike30

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Krijg net ook een "leuke verrassing" sms. Mail adres is het goede adres en dus bekend bij vodafone maar niks leuks te bekennen. Enig idee hoe dat komt? Of heb ik stiekem toch een galaxy tab gewonnen 🙂
armando

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kreeg net ook het smsje van vodafone.
" er zit een leuke verrassing in je mailbox. Kijk snel. groeten vodafone. geen info per sms ? log in bij my vodafone"
 
helaas zit er niks in de webmail van mij vodafone. en ook niet in mijn email wat ik heb geregistreerd bij mijn contactgegevens
ook niet bij ongewenste email. 
 
word je eerst genaait door blackberry RIM.
 
krijg je dan zo leuk smsje haha.
nee maar wat zou de verrassing kunnen zijn ?
ben toch wel benieuwd.
Bennie_Blij

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb het ook gekregen maar niets te zien. Ik word er niet zo vrolijk van. De spreekwoordelijke dode mus.. Boe!
ramonams

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook net zo een SMS ontvangen, maar idd. geen verrassing in mijn mailbox 😞
SilverSoldier

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde..
 
Een veelbelovende SMS, maar echter niets in mijn e-mail. 😞
 
Mijn e-mailadres staat al jaren goed; het mailtje m.b.t. het winnen van een Galaxy Tab heb ik wel gehad.
 
Hopelijk gaat het veelbelovende e-mailtje nog volgen vandaag...! Een nieuwe telefoon als troostprijs ofzo, zou leuk zijn. 😉 M'n E71 is aan vervanging toe.
xkaylz

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg dit berichtje van vodafone klantenservice:
"Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u de volgende melding krijgt: “Er zit een leuke verrassing in je mailbox”.

Deze verrassing houdt in dat u uitgekozen bent om aan de Samsung Galaxy Tablet 10.1 actie deel te nemen.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice."

Kortom ik weet verder nog niks?
ik weet niet waar ik kijken moet?
 
SilverSoldier

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh... lekker dan.
 
Die e-mail m.b.t. de Galaxy Tab actie had ik al een dag eerder ontvangen. Helaas niet gewonnen.
 
Jammer dat het e-mailtje dus niet iets anders is. Valse hoop dus. 😞
 
Kan een forum admin het bovenstaande verhaal bevestigen dat het 'verassings SMS-je' te maken had met deze Tab actie?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Ja dit verrassings smsje of mailtje heeft inderdaad te maken met de galaxy tab actie.

Xkaylz het heeft absoluut geen meerwaarde om dezelfde posts op meerdere plaatsen te zetten. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken het in het vervolg tot eentje te houden.

Dit berichtje is voor een selecte groep mensen die kunnen tab naar 9999 smsen.. Hierop krijg je een antwoord of je de tab hebt gewonnen of niet.

Let wel op alleen als je dit speciale berichtje of verrassings berichtje hebt ontvangen kun je mee doen.

De actie loopt t/m 16 oktober
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic