Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,407Oplossingen
  • 1,897Discussies
  • 85.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Email in inbox Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Allemaal, Ik kreeg net een smsje van Vodafone.Dit staat erin: Er zit een leuke verrassing in je mailbox. Kijk snel. Groeten Vodafone.Nu heb ik gekeken maar er zit niets in mijn mailbox.Heeft ieman...

Abbo. verlengt & SGS2 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 05-10-2011 mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel SGS2.mijn abbonement werd direct dezelfde avond nog omgezet maar ik kreeg verder geen bericht over de levering van de telefoon.aangezie...

Raar Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een probleem en ik hoopte dat iemand mij daarmee helpen kan,het is namelijk zo dat om de 10 minuten mijn beltegoed minder wordt zelfs als ik er helemaal niks mee doe.kan iemand helpen? alv...

Internet en MMS Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vandaag om 11 uur heb ik een sms gekregen van Vodafone dat mijn telefoon (Sony Ericsson Xperia Play) nog niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Ik zou 'zometeen' een sms krijgen waar inste...

Service Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Sinds dit wknd problemen met de home button, harde reset en herstel via Itunes helpen niet. Voor service dient toestel via jullie verstuurd te worden, is het dan tevens mogelijk gebruik te maken van d...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen