Huisregels Apple Alleen-lezen Onopgelost
Huisregels Het Vodafone Forum is een forum dat nog groeiende is. Een nog relatief rustig forum heeft echter ook zo zijn regels en afspraken. Dit betekent niet alleen afspraken over wat wel en wat niet...
Welkom op de Vodafone Community
Huisregels Het Vodafone Forum is een forum dat nog groeiende is. Een nog relatief rustig forum heeft echter ook zo zijn regels en afspraken. Dit betekent niet alleen afspraken over wat wel en wat niet...
Vodafone geeft maar zeer summiere info over Vast bellen. Wat is dat precies?Belllen over de Vaste lijn van KPN of bellen over de vaste lijn van een andere aanbieder
Beste moderator(s), Ik heb een aantal vragen aan jullie.. Ik heb op vrijdag 21 oktober om 9:50u een iphone 4s 16gb zwart besteld, heb het toestel voor een lager prijs besteld dan hij eigenlijk hoorde ...
Ik heb een laptop met ingebouwde 3G modem.Is het mogelijk om hiervoor gebruik te maken van mobiel internet voor tablet?Of is het noodzakelijk om gebruik te maken van een abonnement voor laptop?
Omdat online opwaarderen niet mogelijk was (technische storing) is mij door vodafone geadviseerd op te waarderen via opwaardeercode. Echter je kunt niet bellen met een ipad dus weet niet hoe je op die...
Hey iedereen, Ik ben opzoek naar een contact nummer of e-mail adres waar ik nl kan spreken richting de blackberry service om mijn onvreden over de storing daar neer te leggen. momenteel probeer ik het...
Ik heb de iPhone 4s zaterdag om 18:15 besteld maar heb nog steeds geen order bevestiging gekregen ik heb Vodafone maandag gebelden de vrouw wist mij te vertellen dat ik hem pas op 11 november zou krij...
Wie kan mij helpen!!!!!! Mijn dochter heeft een BB8520 en heeft v/a het begin extreem veel data verbruikt Klantenservice wil ons niet helpen Snacht als het toestel uit is verbruikt hij volgens overzic...
Een goedenacht mensen! Een tijdje geleden liep hier een topic over het wel of niet voorrang geven aan web (80/443) verkeer. Deze is uiteindelijk gesloten omdat een statement over DPI, wat dus totaal n...
Hallo, Ik had, zoals altijd, de sms blox aangesloten op mijn mobiel. 1000 smsjes dus. Nu moest ik gister heel dringend bellen en ik heb toen gebruik gemaakt van spoedtegoed. Dit spoedtegoed is nu bijn...
Waarom komt het bereik in postcode gebied nooit boven de 3G en waarom is het zo traag heb hier al bijna een jaar last van
Hoi, Mijn huidige contract bij T-mobile is afgelopen en nu ben ik op zoek naar een nieuwe provider voor een abonnement met iphone 4. Nu las ik in de voorwaarden dat het gebruik van VoIP, SMSoIP en P2P...
Samsung liefhebbers, Net als bij het SE en Nokia Topic zal ik beginnen met wat aanvullende informatie over Samsung.De pagina van Samsung kun je hier vinden. Het is een mooie overzichtelijke site waarb...
Nokia users, Ik ben jullie bij iedere toestelfabrikant wat extra info aan het toestoppen. Ik heb al een begin gemaakt bij de users van SE toestellen maar daar houdt het niet op natuurlijk! De site der...
Beste moderators, Ik heb vrijdag 21 oktober om 9:42u een i-Phone 4s 16GB zwart besteld, verzending methode rembours.Nu keek ik vandaag naar mijn orderstatus en ik zie nog geen verandering. Mijn vraag ...
Ik heb momenteel 3 toestellen (chat 335, xperia x10i en de S500i) echter mijn simkaart zegt op elke mobiel hetzelfde" simkaart staat geen verbinding met het netwerk toe" ik heb laatst een abonnement g...
Hallo Allemaal, Eind Januari ga ik voor mijn studie zo'n 5/6 maanden in China wonen. Ik heb echter nog wel een bel/sms/web abonnement lopen waar ik daar niet zo veel aan heb. Is er een mogelijkheid om...
beste vodafone, omdat ik een iphone4s wil ben ik op verschillende sites van providers bezig geweest met het combineren van het toestel en verschillende abonnementen.En om tot de echte/complete bedrage...
Beste Roy en andere moderators,Over de Internet op reis dagbundel is al het een en ander geschreven op het internet en op dit forum, maar toch ben ik er nog niet helemaal achter gekomen wat dit voor m...
als mensen mij proberen te bellen krijgen ze te horen "dit nummer is buitendienst". bij de vodafone winkel zelf zeiden ze dat ik naar 1200 moest bellen en nog ergens naar smsen, alleen ben ik vergeten...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |