Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,278Oplossingen
  • 1,736Discussies
  • 81.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Tracknaam Wijzigen Desire Alleen-lezen Onopgelost

Hey,Heb net een muziekalbum op mn desire gezet, maar alle tracknamen worden weergegeven als track 1 terwijl de bestandsnaam gewoon de tracknaam bevat. Superirritant, dus ik wil dit wijzigen, alleen ka...

Wel Of Geen Datalimiet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo forumgenoten,Ik heb in augustus een abonnement aangevraagd bij vodafone waar internet op je mobiel bij zit. Er was toen al bekend dat vodafone een datalimiet ging invoeren maar bij het bestellen...

Waarom Samsung H1/m1 Van Vodafone Website? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik keek even op de vodafone site wat mijn telefoon waard zou zijn als ik hem los zou kopen.Ik heb het over de vodafone 360 samsung h1Tot mijn verbazing zie ik ineens dat deze telefoon van de web...

Email Herkenen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom op veel sides maar als ik lid wil worden loopt het mis want mijn email word niet herkend.hoe kan dat'wie kan mij helpen?

Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag willen weten wanneer de Iphone 4 nou eindelijk bij Vodafone komt ik ben vorige week naar de Vodafone winkel geweest en ze hebben me daar op de reserverings lijst gezet maar ze konden niet...

Los Blackberry Toestel Gekocht(Heb Al Een Vodafone Abbo) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Blackberry Curve los gekocht. Nu had ik al een Abbonoment van Vodafone voor mijn oude Samsung Jet. Natuurlijk wil ik nu graag gaan pingen&internetten, hoe heet het pakket dat ik erbij moet ...

Geen Gratis Sms Tegoed. Pagina Niet Gevonden! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn naam is angela en heb voor 2,5 weken terug een sim kaart opgehaald van vodafone.Ik ben overgestapt van hi naar vodafone i.v.m de blox. Maar nu kan ik mijn gratis xtra €5 euro prepaid tegoed...

Htc Desire Hd & Desire Z Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Ik kan vanaf nu mijn abonnement verlengen, graag wil ik weten of deze toestel binnekort verkrijgbaar zijn. Hier zit ik namelijk op te wachten  Alvast bedankt voor 't antwoorden!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen