lieroyyq

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email

Ik heb een blackberry curve 9300 en ik kan geen emails ontvangen. Ik heb al geprobeerd om het account te verwijderen, maar als ik dat wil doen loopt het toestel vast. En als ik bij email accountbeheer kijk dan krijg ik dit zien:
 
"Kan toepassing voor het instellen van e-mail niet openen. Neem contact op met de provider van uw draadloze service".
 
Wel kan ik emails verzenden.
 
Hoe kan ik dit oplossen?
 
Groeten, Lieroyyq
3 Reacties 3
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beste Lieroyyq,

Allereest wil ik je van harte welkom heten op het forum!

Een andere oplossing om je mail adressen te verwijderen is door in te loggen op www.mobileemail.vodafone.nl. Mocht je hier geen account hebben, dan kan je deze natuurlijk op deze site aanmaken.
Wanneer je hierop bent ingelogd, krijg je een overzicht van al je email adressen die gekoppeld zijn aan je BlackBerry. Op deze pagina kan je email adressen wijzigen, verwijderen en ook toevoegen.
Ook kan het zijn dat je je email adres moet valideren. Dit wil vaak zeggen dat je het wachtwoord van je email adres, opnieuw dient in te vullen. Dit kan ook op deze pagina. Mocht dit het geval zijn, dan zie je op deze site, een rood rondje met een streep door het envelopje wat voor het email adres staat 😉

Dit zijn een paar tips die ik je kan geven. Het kunnen namelijk verschillende oorzaken zijn, waarom je inkomende mail niet meer werkt 😉

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team
Gpenners

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is niet mogelijk om in te loggen of een nieuw account aan te maken op  www.mobileemail.vodafone.nl.  Ik heb een Blacberry Bold en kan mijn emailaccounts niet meer beheren.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Gpenners,

Daar zul je helaas even voor contact moeten opnemen gezien de privacy wetgeving kunnen wij dat niet voor je nakijken via het forum, gezien er geen verificatie uitgevoerd kan worden..

Groetjes,
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic