Beste Lieroyyq,
Allereest wil ik je van harte welkom heten op het forum!
Een andere oplossing om je mail adressen te verwijderen is door in te loggen op
www.mobileemail.vodafone.nl. Mocht je hier geen account hebben, dan kan je deze natuurlijk op deze site aanmaken.
Wanneer je hierop bent ingelogd, krijg je een overzicht van al je email adressen die gekoppeld zijn aan je BlackBerry. Op deze pagina kan je email adressen wijzigen, verwijderen en ook toevoegen.
Ook kan het zijn dat je je email adres moet valideren. Dit wil vaak zeggen dat je het wachtwoord van je email adres, opnieuw dient in te vullen. Dit kan ook op deze pagina. Mocht dit het geval zijn, dan zie je op deze site, een rood rondje met een streep door het envelopje wat voor het email adres staat
😉 Dit zijn een paar tips die ik je kan geven. Het kunnen namelijk verschillende oorzaken zijn, waarom je inkomende mail niet meer werkt
😉 Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team