WeSCoBar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Efficient werken om je Customer Satisfaction op peil te houden.

Leuk dat jullie mijn bericht van gisteren verwijderen zonder oplossing, toch hoop ik dat jullie ook zonder censuur dit kunnen oplossen.


Hi Vodafone,

Namens mijn partner typ ik dit bericht, aangezien zij er al meer dan 16 uur in heeft zitten en het er vooralsnog niet uitziet dat we op korte termijn een oplossing hebben.

Ik zal het beknopt houden:

21 maart 2015 Bevestiging van je bestelling bij Vodafone
21 maart 2015 Orderbevestiging | 225619192
21 maart 2015 Status update: Informatie over nummerbehoud | 225619192
23 maart 2015 Plan zelf je leverafspraak
23 maart 2015 Bevestiging leverafspraak | 225619192
24 maart 2015 Volg je bestelling | 225619192

Omdat de kleur van het toestel verkeerd was, probeerden wij deze om te ruilen in de Vodafone winkel. Het blijkt dat je ALLES moet annuleren. Niet erg handig, want er zijn nu inmiddels een stuk of 6 mensen mee aan de gang gegaan en die moeten allemaal betaald worden. Dit terwijl het vast niet zo moeilijk is om een systeem te implementeren waarbij de registratie van toestellen gecentraliseerd wordt. Het scheelt jullie vast in kosten als jullie zo'n systeem ontwertpen i.p.v dit langdradige gedoe en het aan het werk houden van medewerkers.

01 april 2015 VOL Retour binnen zichttermijn

Hierna dus een nieuwe bestelling gedaan:

03 april 2015 Bevestiging van je bestelling bij Vodafone
04 april 2015 Vervelend, het duurt allemaal wat langer
12 april 2015 Vervelend, het duurt allemaal wat langer
13 april 2015 Je levering is vertraagd!
17 april 2015 Je levering is vertraagd!

Uw order nummer is 226369441

Dit is de huidige stand van zaken.

We krijgen nog 173,** van jullie voor het oude toestel en voor het nieuwe abonnement moeten we dit ook weer betalen.

Tot op dit moment is er al meerdere keren gezegd dat het eerst is fout gegaan en dat er nu wel een opdracht ligt. Hoe lang duurt een overboeking bij jullie??? Wij wachten al meer dan 2 weken, maar als ik geld naar jullie overmaak kunnen jullie dit wel snel verwerken.

Maargoed, gelukkig hebben we wat financiele ruimte, dus vol verwachting wachten wij al 2,5 week voor de uitlevering van het nieuwe toestel. Het duurt maar en het duurt maar. Als advies wordt er telefonisch aangegeven een nieuwe aanvraag te doen, maar sinds jullie Napster aan het abonnement hebben toegevoegd zijn de prijzen verhoogd. Zo gratis is dat half jaar Napster dus niet, maar marketingtechnisch snap ik het.

Waar het op neer komt is het volgende:

Wij willen ons geld! Gisteren nog! En een oplossing om het "nieuwe" abonnement in te laten gaan. Desnoods met de voorwaarden van de site (Friends & Family) in de winkel. Daarnaast hoop ik dat Vodafone ons tegemoet komt met iets extras's, om de tijd en de nare smaak die we hieraan overhouden enigzins weg te spoelen.

Wij zijn benieuwd naar jullie reactie / oplossing!

Met vriendelijke groet,


W. Jansen / S. Hofwijks
1 Reactie 1
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@WeSCoBar,

Eerder is er aangegeven dat we individuele vragen via het Forum helaas niet kunnen oplossen. Andere forumleden kunnen je hier namelijk niet bij helpen. Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic