Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,311Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Zakelijk abbonnement kan niet verlaagd worden?? Alleen-lezen Onopgelost

Volgens de klantenservice kan een zakelijk abbo gedurende de hele looptijd niet verlaagd worden. Dat vind ik absurd. Omstandigheden kunnen veranderen en dan zou je 2 jaar aan een (veel) te duur abbo v...

kadbr0 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buurlandenbloxx Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben sinds vandaag klant bij Vodafone.ik wilde vandaag de de buurlanden blox inschakelen voor 6,50 per maaand gratis bellen in DL en BE aangezien ik een onbeperkt abbonnement heb dacht ik, nee hoord...

Mardo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodaphone k3565 werkt niet op macbook pro, Alleen-lezen Onopgelost

in bezit van vodaphone k3565 werkte ok op pc, wil nu gebruiken op macbook pro, maakt verbinding , maar sluit automatisch af na 10 secondes, ik deed download juist driver 4,09,03,00

nummerbehoud goedgekeurd maar nu ineens geanuleerd ??? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb via gsmeasy een simonly abbo besteld met nummerbehoud en een gratis samsung tab3 erbij .Op 30-06 heb ik een sms van jullie ontvangen dat het nummerbehoud was goedgekeurd door t-mobile en...

Onterecht dataverbruik Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen,Ik merkte de afgelopen dagen dat ik opeens enorm veel MB's verbruik. Dit terwijl ik helemaal niet veel doe. Ik zag dat ik op een dag zo'n 20 MB verbruik. Nou heb ik vandaag extra zowat de...

appeltjee door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

geen dienstverlening toch betalen Alleen-lezen Onopgelost

Geen dienstverlening, toch betalen. Het blijft een raadsel en hopelijk dat er iemand is die hier antwoord op kan geven. Al enkele maanden werkt de signaalplus niet meer, althans als de wind letterlijk...

sdrm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beeldbellen niet binnen de bundel Alleen-lezen Onopgelost

Beste Forum. Ik heb mij verwonderd over het feit dat het beeldbellen niet binnen de bundel valt van een Vodafone Red abonnement. Voor een minuut beeldbellen moet nog € 0,50 extra worden betaald, dit i...

jhbnl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis geheugenkaartje Samsung Alleen-lezen Opgelost

Ik heb op 27 juni een Red Super abonnement afgesloten met een Samsung Note3. Daarbij zou ik een geheugenkaartje van 32GB krijgen. De aktie liep tot 30 juni en je zou het nog kunnen indienen tot 15 jul...

iPhone 5 kabel Alleen-lezen Opgelost

L.S. Ik heb sinds november 2012 mijn iPhone 5. De kabel is helaas nu gescheurd en functioneert niet meer goed. Vanochtend bij de Vodafone-winkel geweest (Nieuwendijk), maar daar zeiden ze dat op acces...

prepaid tegoed terugvragen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb net mijn Vodafone prepaid nummer omgezet naar een abonnement bij een andere provider.Er stond echter nog zo'n € 23 beltegoed op het prepaid kaartje, hoe kunnen we dit terugkrijgen?

Geen internet via mobiele telefoon sinds een dag of 4 in Heiloo Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een dag of 4 totaal geen internet via mijn Nexus 4 in Heiloo. Zodra ik iets buiten Heiloo rij komen de berichten binnen en is alles weer in orde. Eerst twijfelde ik of mijn mobiel wel wer...

okaandorp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blokering opheffen Alleen-lezen Onopgelost

hoi.ik wil de blokering opheffen van duitsland

Bestellen nanosim prepaid voor ipad air lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer via deze limk te bestellen.https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/prepaid/gratis-data-simkaart.shtmlOndanks dat ik telkens de tekst uit de afbeelding goed invoeren, geeft hij terug da...

Prepaid terms Alleen-lezen Opgelost

Hello , I am living in Israel and intend to visit Holland in August. A friend purchased for me a Vodafone prepaid SIM for 15 euro and brought to me, I have a few questions regarding the SIM:1. Does th...

shaulm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

'Vind mijn toestel' werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb de app Vodafone Protect (opnieuw) ingesteld op mijn mobiele telefoon: Samsung S4.Opnieuw, omdat de tekst in de app zich eerder in het Italiaans toonde (???) en omdat ik op mijn pc onder ...

noor81 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC M8 blauw en rood Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik wil graag weten wanneer en of de nieuwe kleuren blauw + rood en ondertussen mogelijk ook zwart binnenkort beschikbaar komen bij Vodafone. Mijn abonnement loopt halverwege deze maand...

Geen 3G dekking 4881 Zundert Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu al ruim 1 jaar een abbonement bij jullie en zit er nog een aantal maanden aan vast. Ik heb al een aantal keer gebeld met weinig resultaat steeds hetzelfde stel je telefoon in voor 2G of we k...

Sjoerdie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinding regelmatig verbroken tijdens bellen thuis. Alleen-lezen Onopgelost

De verbinding wordt regelmatig verbroken als ik thuis mobiel bel. Mijn partner heeft exact zelfde probleem. Dit probleem doet zich nu al sinds een week voor. Regio 3079

MARE71 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen