anilbektas

Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone mag in een redelijke termijn klachten afhandelen

Vodafone me advocaat heeft 3-4-2015 een brief gestuurd
Tot heden nog geen reactie !!!

Gistren had ik een gesprek die belangrijk was en wat gebeurt er verbinding verbrokenn !!

Me opa licht in de ziekenhuis en ik ben als contakt persoon maar ze hebben mijn gebeld konden mijn niet bereiken !!!

Julie garenderen 2g maar dat zijn valse toezeginngen

U kunt mijn klacht zien onder mijn klantenummer 362440495

Hoop dat dit snel word opgelost

2 Reacties 2
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
anilbektas

Dit is een forum waar gebruikers elkaar onderling helpen. Dit soort specifieke zaken kunnen alleen door de klantenservice beantwoord worden en daarvoor zul je toch moeten bellen (1201).

En Power to opa!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@anilbektas,

Ik begrijp dat het een vervelende situatie is. Echter betreft dit een individuele vraag waar andere forumleden je niet mee kunnen helpen. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega's zullen dan kijken wat ze voor je kunnen doen. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic