Trmein

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eerder verlengen

Ik ga de komende maanden naar het buitenland, nu kan ik mijn telefoon verlengen over 3 weken. Nu wil Vodafone (de winkel dan) niet eerder verlengen. Heel vervelend. Ik dacht wellicht mijn nieuwe iphone mee te kunnen nemen, maar helaas. Jammer dat ze niet willen helpen,
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Trmein,

Waarom willen ze in de winkel niet verlengen als je contract over 3 weken verloopt? Je mag 4maanden voor einddatum van je contract verlengen namelijk. Je kunt trouwens ook telefonisch of via de website verlengen als je binnen de 4 maanden zit, dus als je er met de winkel niet uit komt heb je in ieder geval nog andere mogelijkheden.
Ik hoor graag de reden die de winkel gaf 🙂

edit: bedankt, ik had me vergist!
Trmein
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Over 3 weken is het 4 maanden voor einddatum contract. Wellicht ben je niet op de hoogte hiervan, maar bij Vodafone mag je 4 maanden voor einddatum contract verlengen.

RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Trmein,

Klopt! Het is inderdaad 4 maanden 😉 Je mag 4 maanden voor het einde van het contract verlengen met een nieuw toestel. In jouw geval moet je nog even wachten; over 3 weken mag je verlengen.
Trmein
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lekker dan, dan kan ik pas verlengen over een half jaar. Lekkere service Vodafone!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic