pcraenme

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duo sim kaart iPhone 4 icm iPhone 5S inmiddels mogelijk?

Ik ben van plan een iPhone 5S aan te schaffen, maar wil mijn huidige iPhone 4 ook blijven gebruiken op hetzelfde abonnement. Is deze combinatie van een micro sim en nano sim inmiddels mogelijk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Nigel,

Als je een nieuwe simkaart wilt betaal je daar voor, ook als je al een duo simkaart had.
Wanneer een simkaart defect is wordt deze uit coulance weleens gratis gewisseld, maar dit is alleen de eerste keer. Anders dien je net als iedere klant hiervoor te betalen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Nigel7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een paar weken geleden heb ik zowel een micro- en een nanosim voor hetzelfde abonnement in de Vodafonewinkel opgehaald en €30,- afgetikt, ondanks het feit dat ik al een duosim-abonnement had!!! Met het in rekening brengen van kosten heeft een Vodafonewinkel geen probleem en zoveel mogelijk doe ik daarom telefonisch afhandelen via 1201
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Nigel,

Als je een nieuwe simkaart wilt betaal je daar voor, ook als je al een duo simkaart had.
Wanneer een simkaart defect is wordt deze uit coulance weleens gratis gewisseld, maar dit is alleen de eerste keer. Anders dien je net als iedere klant hiervoor te betalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic