Dinges

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbel factuur per maand voor één abonnement?

HELP!
 
Die klantenservice via de telefoon reageerd nergens op, al een uur in gesprek (daaag beltegoed), dus hoop mijn vraag hier kwijt te kunnen.
 
Ik heb via myVodafone mijn facturen bekeken, maar er ontbreekt minstens 1 factuur. Er is 2x geld afgeschreven (gezien via internetbankieren) en op myVodafone is maar één factuur terug  te vinden. Blijkbaar is dit trucje vorige maand ook uitgehaald.
Beetje vreemd, gezien ik maar één abonnement heb lopen bij Vodafone, maar nu wel dubbel de abonementskosten moet betalen in aparte facturen, waarvan ik er maar één kan inzien via myvodafone
 
1 Reactie 1
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Dinges,

Even een vraagje staat bij beide afschrijvingen ook dezelfde referentie?
Is dit namelijk niet hetzeflde dan zijn het toch 2 verschillende facturen die worden afgeschreven.
De vraag die er dan natuurlijk is, waar komt die 2e factuur vandaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic