GRoy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone HTC Desire HD abonnement moest in oktober aflopen

Hallo mensen,
 
Ik ben momenteel op vakantie dus heb even geen mogelijkheid om vodafone te bellen. Maar, ik heb 2 jaar geleden een HTC Desire HD met abonnement in de vodafone winkel Leiden gekocht. Het abonnement zou in oktober af moeten lopen. November schreven ze weer geld van mijn rekening af. Ik dacht dat zal wel normaal zou zijn, misschien dat ik voor het eerst in November heb betaald. Maar nu hebben ze weer over de 40 euro afgeschreven.
 
De man waar ik mijn toestal had van gekocht zei duidelijk dat mijn abonnement automatisch zou aflopen. Ik heb een aantal keer op de website gekeken en die zei ook abonnement afgelopen in oktober.
 
Ik dacht dat mijn abonnement omgezet werd naar prepaid. it gaat mij weer van mijn kostbare tijd kosten. Ik ben erg teleurgesteld in Vodafone. Ik zal als ik terug kom wel met de bank overleggen.
 
Is dit al vaker voorgekomen? En ik vroeg me af of jullie nog tips hebben.
 
Mvg,
Roy
1 Reactie 1
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
GRoy schreef:
Hallo mensen,

Ik ben momenteel op vakantie dus heb even geen mogelijkheid om vodafone te bellen. Maar, ik heb 2 jaar geleden een HTC Desire HD met abonnement in de vodafone winkel Leiden gekocht. Het abonnement zou in oktober af moeten lopen. November schreven ze weer geld van mijn rekening af. Ik dacht dat zal wel normaal zou zijn, misschien dat ik voor het eerst in November heb betaald. Maar nu hebben ze weer over de 40 euro afgeschreven.

De man waar ik mijn toestal had van gekocht zei duidelijk dat mijn abonnement automatisch zou aflopen. Ik heb een aantal keer op de website gekeken en die zei ook abonnement afgelopen in oktober.

Ik dacht dat mijn abonnement omgezet werd naar prepaid. it gaat mij weer van mijn kostbare tijd kosten. Ik ben erg teleurgesteld in Vodafone. Ik zal als ik terug kom wel met de bank overleggen.

Is dit al vaker voorgekomen? En ik vroeg me af of jullie nog tips hebben.

Mvg,
Roy
Hoi Roy,

Wanneer je abonnement verloopt wordt deze niet automatisch geannuleerd.
Je abonnement wordt stilzwijgend per dag verlengt met een opzegtermijn van 1 maand.
Meer informatie hierover kan je vinden op http://voda.fo/ne/7opp5.
Wanneer je het abonnement dus niet opzegt zal deze ook nooit worden geannuleerd.
Op http://voda.fo/ne/4jbw0 kan je meer informatie vinden over het opzeggen van je abonnement.
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om je nummer te laten overzetten naar prepaid.
Meer informatie over nummerbehoud naar prepaid kan je vinden op http://voda.fo/ne/tx9lv.
De klantenservice kan je in het buitenland bellen via +31 (0)6 54 50 01 00 (tarief voor bellen in het buitenland).
Je zou er ook voor kunnen kiezen om je vraag/ klacht kenbaar te maken per mail via MyVodafone.
Mocht je nog vragen hebben dan lees ik dat natuurlijk graag 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic