Beste Vodafone,
Na 5 cases- 12 keer met de klantenservice te hebben gebeld en nog steeds problemen met jullie drama netwerk ga ik het via deze weg nogmaals proberen.
Vanaf November vorig jaar ben ik op goed vertrouwen overgestapt van Odido naar Vodafone mobiel. (spijt als haren op mijn hoofd). Ziggo werkt goed dus ik dacht laten we het eens proberen.
Ik heb bij jullie een iphone 15 pro max besteld. De eerste maand kon ik mijn simkaart nog niet overzetten en heb ik gebruik gemaakt van het Odido netwerk. Hier waren geen problemen met bellen internet etc. Nadat mijn nummer overgezet was naar jullie netwerk heb ik na 3 dagen al aangegeven dat ik problemen met bellen en internetten ervaar. Jullie collega's die trouwens allemaal zeer vriendelijk zijn hebben mij allemaal netjes geholpen met alles wat ze konden. Echter jullie protocollen vanuit Vodafone zijn echt drama en alles moet door naar een netwerkafdeling. Na alle gesprekken met collega's over mijn terugkerende problemen met bellen en internet zoals: stemvervormingen, wegvallende gesprekken, langzaam internet zijn tot op heden nog niet verholpen. De collega's bij de klantenservice hebben mij meerdere keren verteld dat zij inderdaad overbelasting op het netwerk bij mij in de omgeving zien, daarnaast ondersteund de 15 pro max het 2g netwerk voor bellen niet meer en zelfs de dekkingskaart geeft aan dat het 5G netwerk het niet goed doet in mijn omgeving (schakel dan maar terug op 4G wordt er gezegt, dit is ook niet het snelste en hiermee zijn de problemen niet verholpen). Na een nieuwe simkaart andere instellingen, kruistest met ander toestel, waarmee ik met een simkaart van kpn en natuurlijk odido de bovenstaande problemen niet ervaar, ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie echt een drama netwerk zijn. Ik heb netjes aangegeven binnen de 30 dagen netwerkgarantie dat ik graag terug zou willen naar Odido omdat ik deze problemen maar blijf ervaren. Conclusie van de netwerkafdeling: het netwerk werkt 100% goed ga maar met vodafone wifi bellen (zelfs dat werkt niet goed). Ondertussen zijn we bijna 4 maanden verder en jullie geven op een nette toon aan, doe het er maar mee. Vanuit Vodafone snap ik het probleem niet zozeer. Ik ben degene die de problemen ervaart en het meerdere keren netjes aangeef, als jullie echt zo nodig die 25 euro per maand nodig hebben om een ontevreden klant vast te houden, geef mij dan alsjeblieft een boete zodat ik wel weg kan bij jullie netwerk.
Ik ben er ook achtergekomen dat het huidige systeem van 14 dagen bedenktijd vanuit de overheid de grootste onzin ooit is. Hoe kan ik binnen 14 dagen bedenken of vodafone een goed netwerk is terwijl de simkaart pas wordt overgezet na 30 dagen.
Aangezien jullie volledig dichtgebouwd zitten met regeltjes hoop ik via deze weg eindelijk iemand hogerop te kunnen benaderen die wel met zijn hand over zijn hard strijkt en mij wel kan bijstaan met de problemen die ik ervaar (ipv we geloven u niet of doe het er maar mee).
Mvg,
Een zeer ontevreden klant.