Akito

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Diverse vragen

Hallo, ik ben aan het kijken of ik moet overstappen naar Vodafone, maar er is een aantal dingen die ik niet duidelijk vind op de site. Voor mij is internet in het buitenland op mijn mobiel belangrijk omdat ik maandelijks een x-aantal dagen in het buitenland zit. Bijelkaar opgeteld meer dan 60 dagen. Welk abo heb ik nodig (wanneer die bestaat) zodat ik een ongelimiteerd aantal dagen (of liefst boven de 60) in het buitenland uit mijn nationale bundel kan internetten? Of een extra bundel maandelijks maar met meer dan 35mb... Liefst richting de 100 of meer. Daarnaast is het mogelijk om, tegen betaling je huidige Vodafone te wijzigen. Toch? Zo ja, kan ik dit doen door een nr te porteren van een andere provider en die in te zetten als vervangend nummer op mijn bestaande abo? Al dan niet tegen betaling... Ik heb nl ongebruikt abo van Vodafone en het zou handig zijn die weer te gebruiken met een ander nummer die iedereen al van mij heeft... 🙂
3 Reacties 3
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hallo Akito,
 
Als je regelmatig in het buitenland bent is er niet zo veel keus. Je komt dan op een Smart abo uit. Het nadeel is alleen dat deze niet als simonly verkocht worden, dus je moet een nieuw toestel nemen. Bij alle andere abo's kost een dag internet in de passport-landen €2,00 en dan komen de kosten van bellen en smsen daar nog bij. Bij meer dan 60 dagen betaal je bij een Smart abo €4,50 per dag zag ik. Maar of dat alleen voor data is is mij niet duidelijk.
Voor de vragen over nummerbehoud etc. kan je beter de klantenservice bellen. Dit is meer een technisch forum.
Klik voor meer info: Bel+Sms+Web Smart
 
Akito schreef:
Hallo, ik ben aan het kijken of ik moet overstappen naar Vodafone, maar er is een aantal dingen die ik niet duidelijk vind op de site. Voor mij is internet in het buitenland op mijn mobiel belangrijk omdat ik maandelijks een x-aantal dagen in het buitenland zit. Bijelkaar opgeteld meer dan 60 dagen. Welk abo heb ik nodig (wanneer die bestaat) zodat ik een ongelimiteerd aantal dagen (of liefst boven de 60) in het buitenland uit mijn nationale bundel kan internetten? Of een extra bundel maandelijks maar met meer dan 35mb... Liefst richting de 100 of meer. Daarnaast is het mogelijk om, tegen betaling je huidige Vodafone te wijzigen. Toch? Zo ja, kan ik dit doen door een nr te porteren van een andere provider en die in te zetten als vervangend nummer op mijn bestaande abo? Al dan niet tegen betaling... Ik heb nl ongebruikt abo van Vodafone en het zou handig zijn die weer te gebruiken met een ander nummer die iedereen al van mij heeft... 🙂


Akito
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Caspar,
 
Bedankt voor je antwoord. Ik was vandaag even in de Vodafone winkel en daar bleek dat ik meer keus heb wanneer ik mijn Vodafone abonnement omzet in een Vodafone Zakelijk Ondernemersbundel Web. Nu heb ik gelukkig die mogelijkheid i.v.m. een eigen bedrijf.
Daar werd mij verteld dat ik met dit Ondernemersbundel Web + Passport 365 dagen p/j in het buitenland ook MB's uit mijn nationale bunden (1GB in mijn geval) in het buitenland kan gebruiken en dus niet ben gebonden aan 60 dagen p/j. Op de website van Vodafone Zakelijk zie ik dit echter nergens staan. Kun jij mij hier meer duidelijk over geven?
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Waarschijnlijk bedoelen ze dit: Internationaal en OndernemersBundel Web.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic