kwebbel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

htc wildfire + gprs/3G -> geen verbinding

hoi allemaal, ben in trotse bezit van een htc wildfire (online gekocht in Amsterdam ergens) dus NIET via de vodafone shop.
Ik heb alleen toegang tot WiFi terwijl ik wel heb ingesteld: Mobiele netwerk OF wifi ipv alleen wifi
 
Bovendien als ik buiten bereik van m'n wifi ben is internet uitgeschakeld, niets werkt meer. DUs ook niet via 3G of GPRS.... Ik heb via menu Draadloos en Mobiele Netwerk alles verschillend aangevinkt om te kijken of het werkt. Helaas!
 
ALs ik ergens een foto heb gemaakt en die wil ik direct uploaden zou ik dus moeten wachten tot ik weer in het bereik van m'n wifi zit. Vrij irritant dus, ik kan m'n internetabonnement nu eigenlijk opzeggen..... :S
 
Heb via hi online wel iets gevonden om bepaalde instellingen te veranderen maar die werken natuurlijk niet onder vodafone. Kan iemand mij helpen ??? Ik kan het toestel nu nog terugsturen mocht het niet werken......
8 Reacties 8
kwebbel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
oja: belangrijk. De webshop waar ik heb gekocht is officieel verkoopdealer van o.a. Vodafone dussss
kwebbel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nou te hard van stapel gelopen 😄 dus iedereen die met bovenstaand probleem kampt:
 
http://vfnl.wm-staging.com/wsa/ShowInstruction.aspx?Id=3694&InstructionId=827493
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey Kwebbel,

Leuke handleiding! Hardstikke fijn om te gebruiken!

Greetz
Lange
Wil16V

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
LS, ik heb de vorige link nog geprobeerd om te openen omdat ik precies dezelfde problemen heb met mijn Wildfire S Wel WIFI maar geen GSM dataverkeer zoals 3G of GPRS:@
jeremyb

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hey Wil16v

Ik zie dat je problemen hebt met de Wildfire S.

Maar als je wilt dat wij Mods of andere gebruikers je helpen, hebben we toch iets meer informatie nodig.
Denk hierbij aan:

  • Sinds wanneer heb je het probleem
  • Heb je dat op meerdere locaties
  • Krijg je een foutmelding te zien?
  • Welke versie software heb je op de telefoon staan?
nickvrancken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heel handig maar je hebt een inlog en wachtwoord voor deze site nodig ik zit namelijk nog steeds met hetzelfde probleem op mijn htc wildfire s en ben het aardig zat
HD7skev

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe kan ik aan een nederlandse htc HD 7 komen?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi nickvrancken en HD7skev,
Welkom op het Forum! @nickvrancken, ga hier eens kijken, Probleemoplosser Mobiel Internet HTC Wildfire S
@HD7skev, ik denk dat je beter een nieuw Topic kunt openen, je reageert op een Topic HTC Wildfire +gprs/3G -> geen verbinding.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic