Goedemorgen,
Waarom kan iemand die na april 2016 een abonnement heeft afgesloten wel van abonnement wisselen (Vodafone Next) en degenen die al jaren klant zijn en voor die tijd een abonnement hebben afgesloten, dit niet?
Heeft dit puur met geld te maken?
Aangezien internetgebruik via mobiel bij mij flink gestegen is, zou ik het liefst mijn internetbundel verhogen. Dit kan via een dure bundel erbij te nemen. Terwijl als ik als nieuwe klant voor hetzelfde geld 3 x zoveel internet heb, als bij mijn huidige bundel.
Ik vind het een soort van discriminatie dat nieuwe klanten wel van abonnement kunnen wisselen en flexibel kunnen zijn, maar dat dit voor jarenlange klanten die dan net voor april 2016 hun abonnement hebben afgesloten, niet mogelijk is.
Als ik het verkeerd zie, laat het me aub weten?! Omdat ik ook wel begrijp dat het om geld draait, ben ik enigzins sceptisch dat er iets zal veranderen en zal ik gewoon 7 mnd moeten wachten voordat ik mijn abonnement kan aanpassen.
Helaas heb ik hierdoor wel een ontevreden gevoel overgehouden.