Hier precies het zelfde gehad.
zoontje van 2 was filmpjes aan het kijken op YouTube en ik krijg een sms'je binnen dat ik een abonnement had afgesloten. Met daarbij de info om af te melden.
maar het stomme is nog dat in het venster waar mijn zoontje blijkbaar terecht was gekomen, dus aangaf dat het abonnement was afgesloten voor ipv van 7,50 nu voor null euro. ( ook echt met 2 L'en geschreven) dat was trouwens mijn eerste hint dat er iets niet aan de haak was.
binnen 15 minuten na aanmelding direct weer afgemeld, maar nu zag ik zojuist op mijn factuur dat er 7,50 buiten de bundel is verbruikt!!
vodafone: jullie klantenservice medewerker(s) geven aan dat deze manier van "handelen" een grijs gebied is.
graag zou ik willen weten wat Vodafone voor haar klanten die dit overkomt doet?
of is "het grijze gebied" het helaas pindakaas verhaal?
en is dit in de toekomst te voorkomen, buiten het mijn zoontje niet op mijn meer met mijn telefoon te laten spelen uiteraard.