wouter123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen bevestiging

Gisteren een bestelling geplaatst, nog steeds geen bevestigingsmail. Is dit normaal of is er iets misgegaan? Is mijn bestelling wel doorgekomen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wouter123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
bestellling was om één of andere reden niet goed gegaan, is nu nieuwe bestelling geplaatst. Die ging wel goed.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi wouter123,

In sommige gevallen kan het tot 24 uur duren voordat je de bevestiging ontvangt. Maar ik kan begrijpen dat je graag deze alvast ontvangt!

Het beste is even contact op te nemen met de klantenservice en om te vragen of het mogelijk is de bevestiging op te sturen. We kunnen dit helaas niet voor je via het forum oplossen.

Groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
wouter123, heb je inmiddels wel al een bevestiging van je bestelling ontvangen?
wouter123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
bestellling was om één of andere reden niet goed gegaan, is nu nieuwe bestelling geplaatst. Die ging wel goed.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Fijn om te lezen dat het inmiddels duidelijk/opgelost is. Bedankt voor de update!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic