Hoi
Marc Haulez Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik ken het systeem niet maar zal je proberen te helpen.
Dit zijn de APN instellingen van Vodafone:Naam: Vodafone Live
APN: live.vodafone.com
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld (in sommige gevallen is dit: vodafone)
Wachtwoord: Niet ingesteld (in sommige gevallen is dit: vodafone)
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN-Type: default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4
Misschien moet je bij gebruikersnaam en wachtwoord bij jou ook NIETS plaatsen, het zou kunnen. Maar bij gebruik van een iPhone moet daar wel 2x vodafone staan. Je zou dat als eerst kunnen proberen
🙂De algemene instellingen voor uitgaande e-mailinstellingen (SMTP-serverinstellingen) zijn nu:Gebruikersnaam: je gebruikersnaam van je My Vodafone Account, Zónder
@Vodafone.nl
Wachtwoord: het wachtwoord van je My Vodafone account
Server bij uitgaande mail: sendmail.vodafone.nl
Uitgaande poort: 465. Als deze niet werkt gebruik dan 587.
Beveiligde verbinding: SSL of TLS
Uitgaande (SMTP) server vereist authenticatie: ja
Dit zijn de belangrijkste instellingen die ik weet van Vodafone. Misschien helpt deze je een stukje verder en misschien ook wel tot een oplossing, dat zou nog beter zijn. Laat nog even weten of het heeft geholpen of niet.