Hoi
continu Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik snap dat je deze vraag hier plaatst maar eigenlijk kunnen wij klanten je hier niet mee helpen. Je kan beter naar de pagina
Onze dekkingskaart gaan en daar kijken hoe het er voor staat in je omgeving. Het is wel heel vreemd dat je in een punt ligt van 4G Buiten & Binnen & 4G+ ligt en dat deze dus eigenlijk geweldig zou moeten zijn. Zou zelf willen dat ik in zo'n hoek zou wonen (mits het natuurlijk allemaal goed werkt). Het is natuurlijk heel vervelend dat wat de kaart van Vodafone zegt niet helemaal overeen komt met je ervaring.
Op deze kaart staat ook Storingen en werkzaamheden. Als je deze aanklikt kan je zien dat er in je omgeving op dit moment gepland werk is, ook net weer in je omgeving. Dit kan er mee te maken hebben? Ik zou, onderaan de pagina kan je een storing of netwerk probleem, melden dat jij op dit moment problemen hebt en ook uitleggen dat de mast van KPN het super geweldig doet. Ze zullen dan zeker contact met je opnemen.
Eventueel kan je het bericht ook sturen via
Twitter en/of
Facebook met een prive berichtje.
klantenservice van Vodafone kan je bellen maar via de site of webcare maak je sneller kans, heb ik het idee. Je kunt ook eventueel via hier een
chat starten.
Succes in ieder geval en laat even horen wat ze er aan gaan doen. Volhouden met berichten sturen, dan komt het zeker wel goed!