Hoi
HansReusink Pardon, een standaard antwoord. Hallo, ik ben geen computer of iets en ik ben ook niet werkzaam bij Vodafone. Alles wat ik schrijf is niet standaard hoor. Erg jammer dat als iemand antwoord geeft op je vraag je daarop zo'n antwoord geeft. Het is niet het antwoord dat je wilt lezen, dat is wat anders!
Hoe dan ook, als je de site niet goed kunt benaderen dan ligt dit aan je computer en niet aan Vodafone. Want ik kan gewoon de pagina openen en kan ook gewoon een melding maken, geen probleem mee. Probeer eens een andere browser, misschien helpt dat. Nou, als dit niet persoonlijk advies is, dan weet ik het ook niet meer.
Daarnaast is dit een community waar klanten elkaar helpen. Dus verder persoonlijk komen we niet omdat we als klanten onder elkaar zijn en helpen waar mogelijk. Als mede klanten je geen antwoord kunnen geven dan kan je het best contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone. Die kunnen je dan misschien wel verder helpen. En wil je niet bellen, stuur dan een privé bericht via
Facebook of
Twitter.
Succes in ieder geval, fijne dag nog.