rickderuiter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Degene die mij belt hoort mij niet

Ik heb een galaxy S5 en sinds kort hoort degene met wie ik bel mij niet of heel zacht, zodra ik de speaker erop zet gaat het wel prima. Functies zoals S voice en spraakrecorder werken wel dus het lijkt niet aan de microfoon te liggen. Terug naar fabrieksinstellingen heb ik ook geprobeerd maar dit helpt helaas niet. Weten jullie een oplossing voor dit probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rickderuiter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ben op andere fora op zoek gegaan naar hetzelfde probleem, hier werden verschillende oplossingen aangekaart. Degene die bij mij hielp was heel simpel, even de microfoontjes schoonmaken en hij werkt weer perfect.
Probleem opgelost dus,

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @rickderuiter ,

Ik zie dat nog niemand uit de community heeft gereageerd. Wellicht kun je nog meer details vermelden? Dan wordt het hopelijk sneller opgepikt door iemand.

Vermeld in ieder geval of je al de laatste software gebruikt, versienummers, je al een andere simkaart heb getest of jouw simkaart in een andere telefoon. Uiteraard ook de resultaten hiervan. Meer details zal ervoor zorgen dat men je beter kan helpen. Hopelijk is het dan snel duidelijk waar het vandaan komt.
rickderuiter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ben op andere fora op zoek gegaan naar hetzelfde probleem, hier werden verschillende oplossingen aangekaart. Degene die bij mij hielp was heel simpel, even de microfoontjes schoonmaken en hij werkt weer perfect.
Probleem opgelost dus,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rickderuiter ,

Goed om te horen dat je oplossing is gevonden! Alvast en fijne avond verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic