Vissertje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datalimiet bereikt

Ik kan niet meer internetten in het buitenland, ook niet met een alles op reis bundel.
Dit is gekomen nadat ik een melding kreeg dat de datalimiet is bereikt. Vreemd want die limiet zou niet moeten gelden bij de alles op reis blox.
Uitzetten met " datalimiet uit" naar 5000 geeft iedere keer de terugmelding, dat deze opdracht door een technische storing niet kan worden uitgevoerd. Wie weet raad ?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Vissertje

Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?
Wat voor een telefoon heb je?

Op http://handleidingen.vodafone.nl kun je de instellingen controleren van jouw toestel. Mocht je een iPhone hebben dan dient de knop eu internet uit te staan.

Tevens kun je een netwerk reset doen door 5 X een ander netwerk te selecteren. Ook kun je een ander netwerk proberen om te zien of het daar wel op kan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes stevied86

*moderator edit: link naar handleidingen site gefixt*
Vissertje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord.
Ik heb mijn telefoon al een paar keer opnieuw opgestart. De instellingen staan allemaal goed.
Het probleem is echt gekomen nadat ik een sms heb ontvangen dat 100 % van mijn datalimiet is gebruikt.
Terwijl ik altijd de alles op reis blox gebruik..
Ook vreemd dat ik de datalimiet niet kan aanpassen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Vissertje

Dan raad ik je toch even aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er iets mis is.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic