joeyzbg

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Defecte mast 1161 zwanenburg

Hallo beste,

sinds 4 dagen zend de vodafone mast in ons dorp geen signaal meer uit.
Hierdoor is het signaal van 94% hsdpa/4g weggevallen naar 6% hsdpa, of gprs.
Het is geen probleem met mijn toestel aangezien ik van iedereen in de buurt klachten hoor.
Vandaag is mijn abonnement overgeschakeld naar 4g omdat dit wel goed zou werken, maar dat is helaas ook niet het geval.

Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk gefixed kan worden, aangezien mijn batterij zeer snel leeg gaat, en ik voor niks betaal op dit moment.
6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi joeyzbg,

Ik zie dat je ook al contact hebt gehad via Facebook. Heb je hier antwoord gekregen op je vraag?
joeyzbg
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

De mast is tot op heden nog niet gerepareerd.
Dus nee, ik heb geen "antwoord" op m'n "vraag" gehad.
joeyzbg
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En aangezien mijn bereik binnenshuis maar 3% bedraagt en ik niet eens een telefoongesprek kan voeren, neem ik aan dat dit met SPOED opgelost gaat worden. En met SPOED bedoel ik binnen 24 uur van nu.
Mocht dat niet het geval zijn, dan zet ik het automatisch incasso stop wegens het niet bieden van de service waarvoor betaald word, en het aansmeren van 4g (dat als oplossing genoemd werd) waar ik nog geen gebruik van heb kunnen maken maar wel flink voor moet betalen. Ik vind dit een zeer slechte zaak van een bedrijf als Vodafone, en zal mij ook zeker in overweging brengen om een overstap naar één van de concurrenten te maken.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Joey, ik zie dat er een storing gaande is op deze locatie. We doen ons best de hinder te beperken en het zo snel mogelijk op te lossen. Ik raad je aan om eens handmatig tussen het 3G en 2G netwerk te wisselen. Dit kan eventueel in de tussentijd helpen. Bedankt voor het geduld in ieder geval.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Beste @joeyzbg ,

Ik zag dat je zojuist een nieuw topic had aangemaakt over bovenstaande klacht. Deze heb ik echter verwijderd omdat je hier al je klacht kenbaar hebt gemaakt. Ondervind je op dit moment nog steeds klachten op deze locatie? Simkaart/accu al eens eruit gehaald?
joeyzbg
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ja simkaart er al uit gehaald. Maar dit lost het natuurlijk niet op aangezien alle vodafone abonnees in de straat last hebben van deze storing. Helaas (voor mij) wonen er bij mij in de buurt zeer weinig mensen die gebruik maken van mobiel internet, dus zullen de meldingen niet zo snel binnen komen bij jullie.
Er is wel iets veranderd mbt het bereik. Sinds gisteren heb ik of 1 streepje LTE of vol bereik 3G/HSDPA.
Met LTE kan ik gewoon gebruik maken van internet, maar 3g is zo verschrikkelijk langzaam.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic