mobo1981

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen abonnement telefonisch werkt blijkbaar niet, graag contact!!!

mijn moeder heeft een vodafone abonnement die tot 2 september 2013 liep. deze heeft ze willen laten omzetten naar een kpn abonnement kort hierna. doordat de nummerbehoud procedure niet goed liep kon ze helaas haar nr niet meenemen. dit betekend nu dat ze een kpn abonnement heeft met een nieuw nummer. en dat haar vodafone abonnement nog steeds op het oude nummer doorloopt. Dit heb ik in november telefonisch opgezegt. de medewerkster vertelde me aan de lijn dat alles in orde was en dat ze nog 1 keer in november moest betalen vanwege 1 maand opzegtermijn. ik vroeg of we een bevestiging van de opzegging kregen en ze zei nee, alles is geregeld, maar je krijgt dit niet schriftelijk. oke, na 1 betaling verder te zijn in december, krijgt ze opnieuw een rekening voor december om weer te betalen. wat blijkt in de vodafone winkel te goes: er is nog niets gebeurt!!! maw, we kunnen weer gaan betalen,zij kunnen ter plaats in de winkel niets voor me doen want dat kunnen ze niet.. geweldig dit vodafone bedrijf!! Nu ga ik natuurlijk niet blijven bellen dat werkt blijkbaar niet, maar ik wil wel dat ze per direct haar abonnement kan opzeggen want we blijven niet bezig!! kunnen jullie (wie dan ook die dit leest) hier wat aan doen?
Graag zo spoedig mogelijk, want ze is het meer dan zat. we zijn zometeen een halfjaar verder en nog steeds betalen!!! dit kan zo niet!!!
graag een mailtje of reactie
m.bonte
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @mobo1981

Een abonnement opzeggen kan alleen telefonisch, schriftelijk of via My Vodafone (als het abonnement online besteld was).

Het is jammer dat het mis gegaan is met het nummerbehoud en toen ook met de opzegging.

Aangezien het forum voor klanten door klanten is, en andere klanten het abonnement van je moeder niet kunnen opzeggen zal ik je toch moeten vragen om haar 1 van eerder genoemde mogelijkheden te laten proberen. In het systeem moet te zien zijn dat hier al eerder contact over is geweest dus indien het inderdaad fout gegaan is kan het waarschijnlijk met terugwerkende kracht in orde gemaakt worden. Pin me daar niet op vast want ik heb geen inzicht in je moeders informatie en baseer mijn antwoord alleen op wat ik hier lees.


mobo1981
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ze is van de week bij de winkel langsgegaan waar ze indertijd het abonnement had afgesloten en die vertelde haar dat ze het schriftelijk ging opzeggen,en dus samen het formulier ingevuld, maar dat ze nu nog 2 keer dus inclusief januari nog moet betalen.... wat bedoel je dan met terugwerkende kracht want blijkbaar kan dit dan niet?? of weet je een betere oplossing??
graag meer info hierover hoe en wat dit te evt te kunnen verkrijgen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @mobo1981
Arina heeft je in haar bericht, 3 mogelijkheden gegeven om het abonnement van je ma op te zeggen, schriftelijk, telefonisch of online. Over een bezoek aan de winkel heeft zij niet gesproken. De collega's in de winkel kunnen niet per direct een nummer opzeggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic