Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

De nieuwe iPhones!

Hallo allemaal


Welkom in het algemene iPhone topic van de Vodafone Community!

Ook dit jaar heeft Apple meerdere nieuwe toestellen gelanceerd: de iPhone Xs, iPhone Xs Max en een heel nieuw model de iPhone Xr. Via deze pagina wil ik jullie wegwijs maken met de verschillende topics waar jullie meer informatie kunnen vinden over de nieuwe iPhones, ervaringen kunnen delen en vragen kunnen stellen aan andere klanten óf Vodafone medewerkers.

hier.

hier.

Ik ben nieuw!
Allereerst welkom op de Vodafone Community! De Vodafone Community is er voor en door klanten. Hier kun je een antwoord vinden op je vraag, meepraten over onze producten & diensten of andere Community leden helpen met hun vragen.

Stel je vraag
Door middel van je My Vodafone of Facebook account kun je heel eenvoudig en snel een account aanmaken waarna je kunt deelnemen aan de Vodafone Community. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Heb je nog andere vragen? Stel ze gerust via dit topic.

77 Reacties 77
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Haha, geweldig gevonden 19Frank64 :wink:
Ja dat is nog eens een goede Vodafone... Kom maar op met je eSim 🙂
GerdeMan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
19Frank64 wrote:

19Frank64 wrote:
? Laten we het eens anders benaderen...?
ik neem aan dat ook Vodafone aan milieu wetgevingen wil en moet voldoen?
nou dan zou ik zeggen weg met die plastic sim kaart en hallo E-sim.
Alles in het kader van afbouwen plastic soup en verspilling van metalen is al reden genoeg om over te stappen naar de E-sim.
In zoveel landen is al gebleken dat de E-sim werkt dus het wiel hoeven jullie ook al niet uit te vinden!
Vodafone maak die stap en steek jullie kop boven maaiveld uit om de conculega telefoon providers voor te zijn.?
https://www.vodafone.nl/midden-groot-bedrijf/artikel/ict-helpt-het-klimaat/


Zeker oplettend "19Frank64",
Vodafone moet nu wel met een heel goed tegen argument komen,
waarom zij toch voor grondstof verspilling zijn door sim kaarten te blijven gebruiken
in plaats van de e-Sim te introduceren.
Vodafone, neem een voorbeeld aan de omringende landen.
Waarom wordt Nederland uitgesloten?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
19Frank64 Gelukkig zijn er meer mensen die graag met de e-Sim verder willen. Het is echt jammer en teleurstellend dat zo'n grote speler als Vodafone de Future al jaren tegenwerkt. En met Vodafone, alle andere providers. Ben blij dat er steeds meer mensen zich hieraan gaan ergeren. Misschien kunnen we met z'n allen eens een vuist gaan maken, maar ben bang dat Vodafone zich daar weinig van aantrekt. Ik snap gewoon niet, in Duitsland werkt Vodafone er wel mee en hier in Nederland zijn ze zulke stijfkoppen. Niet echt klantvriendelijk. :rage:
JuulJ

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Hmmmm niets verandert hier zie ik. Half jaar niet gekeken. Geen additionele informatie vanuit Vodafone en Energieboy die elke tweede post voor zijn rekening neemt en niets toevoegt.

Voel me echt gewaardeerd als klant zo. Gelukkig heb ik geen contract meer afgesloten met looptijd bij jullie en loopt die rollend verder. Zeker nu ik gehoord heb dat T-Mobile een pilot aan het draaien is. Kan ik direct overstappen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
JuulJ wrote:
Hmmmm niets verandert hier zie ik. Half jaar niet gekeken. Geen additionele informatie vanuit Vodafone en Energieboy die elke tweede post voor zijn rekening neemt en niets toevoegt.

Bedankt voor je compliment JuulJ
Beetje jammer dat je met 3 reacties zo'n tekst schrijft. Als je na kunt gaan dat ik inmiddels 1000 berichten, dus 1000 mensen, al heb kunnen helpen met info. Dat dit misschien niet de info is die jij wilt lezen, dat is niet mijn probleem. Verder is het wachten op de eSim voor mij net zo knullig als voor anderen die hier op zitten te wachten.


Voel me echt gewaardeerd als klant zo. Gelukkig heb ik geen contract meer afgesloten met looptijd bij jullie en loopt die rollend verder. Zeker nu ik gehoord heb dat T-Mobile een pilot aan het draaien is. Kan ik direct overstappen.

Gelukkig werk ik niet bij Vodafone en kan ik je zeggen: Mooi toch, direct overstappen, zou ik zeggen. Misschien kan je mee doen aan de pilot van T-Mobile, dan ben je ook gelijk één van de eerste. :wink::sunglasses:

Maar ja, ook dit zal wel een een reactie zijn die tot niets toevoegt. Geweldig :joy:
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
@vodafone we zijn 2 jaar verder.. gaan jullie eens een keer luisteren naar je klanten of maakt het jullie geen bal uit?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
timothyb wrote:
@vodafone we zijn 2 jaar verder.. gaan jullie eens een keer luisteren naar je klanten of maakt het jullie geen bal uit?

Vreemde opmerking. Waarom zou het Vodafone geen bal uit maken?
Wie weet is Vodafone daar al op de achtergrond mee bezig en komen ze er pas mee naar buiten als het kan (net zoals ING met Apple Pay). Volgens mij is de eSim voor de iPhone pas nu 1 jaar oud en zou je het kunnen hebben over de Apple Watch, maar is die dan wel te koop in Nederland?

Hoe dan ook, geduld is een schone zaak, zelfs andere providers hebben het nog niet. Dus dan wil geen ene provider luisteren naar hun klanten, je weet het niet. Afwachten, dat is alles wat we kunnen doen en als het wel aan Apple ligt, maak dan je borst maar nat, dan kan je misschien nog wel langer wachten. Aangezien we op Apple Pay ook al ruim 5 jaar wachten 🙂 (volgens mij, maar kan er een jaartje naast zitten).

Zodra er meer info is over de eSim zal de moderator dit hier wel melden en zeker Vodafone.
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
wordt mijn post nou net verwijderd?
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Energieboy wrote:

timothyb wrote:
@vodafone we zijn 2 jaar verder.. gaan jullie eens een keer luisteren naar je klanten of maakt het jullie geen bal uit?
Vreemde opmerking. Waarom zou het Vodafone geen bal uit maken?
Wie weet is Vodafone daar al op de achtergrond mee bezig en komen ze er pas mee naar buiten als het kan (net zoals ING met Apple Pay). Volgens mij is de eSim voor de iPhone pas nu 1 jaar oud en zou je het kunnen hebben over de Apple Watch, maar is die dan wel te koop in Nederland?

Hoe dan ook, geduld is een schone zaak, zelfs andere providers hebben het nog niet. Dus dan wil geen ene provider luisteren naar hun klanten, je weet het niet. Afwachten, dat is alles wat we kunnen doen en als het wel aan Apple ligt, maak dan je borst maar nat, dan kan je misschien nog wel langer wachten. Aangezien we op Apple Pay ook al ruim 5 jaar wachten 🙂 (volgens mij, maar kan er een jaartje naast zitten).

Zodra er meer info is over de eSim zal de moderator dit hier wel melden en zeker Vodafone.



Even voor de duidelijkheid, ik heb het over de Apple Watch LTE ICM abbo.
De technologie bestaat al sinds de Apple Watch 3, die is 2 jaar uit en dan heb je ook nog een voortraject, dus mijn 2 jaar is heeeeel conservatief.
Inmiddels heeft Vodafone de Apple Watch al in meerdere landen werkend.
Grappig dat je tussen neus en lippen door ook nog even Apple probeert aan te wijzen als schuldige...

Daarnaast zijn antwoorden van Vodafone als : "We zijn de technologie aan het bestuderen" inmiddels achterhaald.
Ze hebben de tech al werkend.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
timothyb wrote:
Grappig dat je tussen neus en lippen door ook nog even Apple probeert aan te wijzen als schuldige...

Ik beschuldig niemand! Laat dat even duidelijk zijn.
Ik zeg alleen dat als het aan Apple ligt, dat je dan misschien nog wel even moet wachten. Aangezien Apple Pay hier ook lang over heeft gedaan voor het eindelijk komt. Alleen een soort reminder dat alles met Apple wat langer duurt als normaal. Maar een schuld in de schoenen schuiven, dan zie je mij niet zeggen!

We zullen zien, voorlopig zegt Vodafone alleen nog dat ze het niet aanbieden.
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Energieboy wrote:

timothyb wrote:
Grappig dat je tussen neus en lippen door ook nog even Apple probeert aan te wijzen als schuldige...
Ik beschuldig niemand! Laat dat even duidelijk zijn.
Ik zeg alleen dat als het aan Apple ligt, dat je dan misschien nog wel even moet wachten. Aangezien Apple Pay hier ook lang over heeft gedaan voor het eindelijk komt. Alleen een soort reminder dat alles met Apple wat langer duurt als normaal. Maar een schuld in de schoenen schuiven, dan zie je mij niet zeggen!

We zullen zien, voorlopig zegt Vodafone alleen nog dat ze het niet aanbieden.



Je zegt nogmaals, dat als het aan Apple ligt...herhaling..dat ligt het niet!
Vodafone is hier de vertragende factor. En ja op social media kan je regelmatig het antwoord van hun lezen dat ze de technologie aan het bestuderen zijn..KUL dus met hoofdletters.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Maar vanuit mij nogmaals: ALS het aan Apple ligt
Ik beschuldig niemand, het is maar een idee.

Anders zeg ik wel: ik beschuldig Apple ervan dat het niet werkt.

Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet in de mond neem!! Dus STOP daar mee aub, bedankt. (Ook even in hoofdletters).
19kees95

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb sinds gister de iPhone XR
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
19kees95 wrote:
Ik heb sinds gister de iPhone XR

Gefeliciteerd en veel plezier er mee ???
Goed weekend gewenst.
patrick93

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Goed nieuws, sinds vorige week is de esim eindelijk beschikbaar in Nederland. Jammer dat dit alleen nog bij T-Mobile is en Vodafone hierop ver achterloopt...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
patrick93 wrote:
Goed nieuws, sinds vorige week is de esim eindelijk beschikbaar in Nederland. Jammer dat dit alleen nog bij T-Mobile is en Vodafone hierop ver achterloopt...

Zie deze pagina patrick93 voor meer info:
https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/wanneer-gaat-vodafone-nl-net-zoals-vodafone-duitsland-met-...
patrick93

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Energieboy wrote:

patrick93 wrote:
Goed nieuws, sinds vorige week is de esim eindelijk beschikbaar in Nederland. Jammer dat dit alleen nog bij T-Mobile is en Vodafone hierop ver achterloopt...
Zie deze pagina patrick93 voor meer info:https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/wanneer-gaat-vodafone-nl-net-zoals-vodafone-duitsland-met-...

Helaas nauwelijks tot geen “meer info”..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Het zal, maar om op de hoogte te blijven is het beter om die topic te volgen en daar je vragen cq opmerkingen te plaatsen over de eSIM. Die volgt iedereen en dan kan je ook daar alles lezen. Ook als er vanuit Vodafone meer nieuws komt dan zal het daar ook geschreven worden.

Voorlopig is er ook geen nieuws, wat je op die andere topic lezen kan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic