Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

De nieuwe iPhones!

Hallo allemaal


Welkom in het algemene iPhone topic van de Vodafone Community!

Ook dit jaar heeft Apple meerdere nieuwe toestellen gelanceerd: de iPhone Xs, iPhone Xs Max en een heel nieuw model de iPhone Xr. Via deze pagina wil ik jullie wegwijs maken met de verschillende topics waar jullie meer informatie kunnen vinden over de nieuwe iPhones, ervaringen kunnen delen en vragen kunnen stellen aan andere klanten óf Vodafone medewerkers.

hier.

hier.

Ik ben nieuw!
Allereerst welkom op de Vodafone Community! De Vodafone Community is er voor en door klanten. Hier kun je een antwoord vinden op je vraag, meepraten over onze producten & diensten of andere Community leden helpen met hun vragen.

Stel je vraag
Door middel van je My Vodafone of Facebook account kun je heel eenvoudig en snel een account aanmaken waarna je kunt deelnemen aan de Vodafone Community. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Heb je nog andere vragen? Stel ze gerust via dit topic.

77 Reacties 77
Richardrsb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het is krankzinnig dat eSim er niet allang is in NL. De techniek is er, de infrastructuur is er, alleen de schakelaar overhalen willen ze niet. Het zou Vodafone sieren als zij dit in NL als eerste van de grond zouden krijgen.
Jazzhands

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tjonge, komaan. Wat loopt Nederland toch altijd grandioos achter. eSim, hoe moeilijk moet het zijn? Geeft mij weer het gevoel met fossielen van doen te hebben.
andress9

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
lucas84 wrote:
I am a relatively new Vodafone/Ziggo customer.
I do enjoy the service. ......
Just to be clear, I will switch to a provider that supports e-sim if Vodafone does not support it.


Het is geen echte reden waarom u Vodafone moet verlaten.

Moderator edit: link verwijderd ivm verwijzen naar spam.
voda33

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
andress9 wrote:

Het is geen echte reden waarom u Vodafone moet verlaten.


Ik hoop dat je het kunt accepteren dat ik dat zelf wel uitmaak. Voor mij is het belangrijk en dus wel een reden om naar een provider te gaan die het wel aanbiedt.
Tacooooo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier nog iemand die heeeeel graag de Apple Watch 4 met LTE wil kunnen gebruiken in Nederland bij Vodafone....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is intern aangekaart, dat er klanten zijn die gebruik willen maken van de E-sim optie. Op dit moment is er helaas nog niks bekend of deze optie er gaat komen. Mocht ik meer weten, dan laat ik dit zo snel mogelijk weten.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Steven wrote:
Het is intern aangekaart, dat er klanten zijn die gebruik willen maken van de E-sim optie. Op dit moment is er helaas nog niks bekend of deze optie er gaat komen. Mocht ik meer weten, dan laat ik dit zo snel mogelijk weten.


Het is wel duidelijk dat alle telecom aanbieders dit zolang mogelijk willen tegenhouden omdat ze dan bang zijn dat klanten sneller over zullen stappen. Met een fysieke simkaart altijd wat meer omslachtig, dan alleen even wat schakelaartjes voor een e-sim online overzetten. Het is weer gewoon een geld kwestie. Bang om klanten te verliezen. En wij (de potentiele klanten) zijn weer eens de dupe en wordt de vooruitgang (the Future) weer tegen gehouden.
Ready? Vodafone in ieder geval niet!:thinking:
serhanuygur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
I want to buy Apple Watch 4 and i want to know when eSim will be supported by Vodafone. I want to use not GPS model, but GPS + Cellular model. I will buy the item from Apple because they do not sell in NL store. I'm not sure how long I should use the esim capabilities ...
andredewaard

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zou ook heel graag de Apple watch 4 met LTE en de iPhone Xs met mijn eigen sim en bedrijfs sim als esim willen gebruiken.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
andredewaard wrote:
Ik zou ook heel graag de Apple watch 4 met LTE en de iPhone Xs met mijn eigen sim en bedrijfs sim als esim willen gebruiken.

Voorlopig afwachten, wat natuurlijk jammer is.
Maar daar is gewoon nog niet zoveel meer info ver.
Robr57

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik denk dat we allemaal ons abonnement moeten opzeggen, of overstappen naar andere provider met nummerbehoud, met als reden dat er geen e-sim support is. Net zo lang totdat men het continue overstappen zat is.
E-sim is een logische ontwikkeling, providers die dit niet willen inzien zullen net als Nokia ooit ten onder gaan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Robr57 succes dan maar 🙂
Je hebt jezelf er alleen maar mee! Denk je echt dat men wakker ligt als je je abonnement elk jaar gaat veranderen. En wie weet gaat dan opeens bij een ander de E-sim in en zit jij net een jaar vast bij een verkeerde provider. Succes!

Oh ja, je kan ook bij sommige een maand abonnement nemen... Nou, ik wens je veel succes en veel plezier met overzetten (elke keer aansluitkosten betalen). Jij liever dan ik.
Mar225

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
“Het is intern aangekaart” maar is er reactie hierover geweest vanuit management?
vodafone ondersteund al esim in Duitsland, de uitrol in Nederland kan daarom niet zo lastig zijn.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Net zo goed als dat we nog niet weten wanneer Apple Pay naar Nederland komt.
Daar wachten ook heel veel mensen nog op en als ik eerlijk ben zou ik dat toch graag eerst actief zien ipv een eSim.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra er meer bekend is over de E-sim dan zullen wij dit vermelden. Op dit moment kan ik je helaas geen andere info geven hierover Mar225
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi,

Al een paar maanden in het bezit van de (via VF) iPhone Xs Max en wil eigenlijk graag een nieuwe serie 4 iWatch erbij aanschaffen. Natuurlijk met e-sim. Kom op Vodafone, doe is wat meer aan Ready for the Future dan alleen mooie reclames praatjes overal te verkopen. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Erg jammer dit van zo'n grote telecom speler op de markt. Waarschijnlijk afgesproken om dit zo lang mogelijk tegen te houden met andere telecom aanbieders. Weer zo'n "geheime" afspraak zeker. Voorlopig blijft de e-sim bij Vodafone iets voor de Future...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Net zo goed als dat we nog niet weten wanneer Apple Pay naar Nederland komt.
Daar wachten ook heel veel mensen nog op en als ik eerlijk ben zou ik dat toch graag eerst actief zien ipv een eSim.

Er zijn op dit moment 2 spelers waar je een eSim kan aanvragen.
voda33

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Energieboy wrote:
Net zo goed als dat we nog niet weten wanneer Apple Pay naar Nederland komt.
Daar wachten ook heel veel mensen nog op en als ik eerlijk ben zou ik dat toch graag eerst actief zien ipv een eSim.

Er zijn op dit moment 2 spelers waar je een eSim kan aanvragen.


Ik ben het helemaal met Engergieboy eens. Ondanks dat ik zelf heel erg op de esim zit te wachten (voor gebruik met een Apple Watch), zou ook ik graag eerst Apple Pay zien in Nederland.

M.b.t. de 2 esim spelers is het belangrijk niet te vergeten dat het op het moment om data only abonnementen gaat. Dus het is geen volledige vervanging voor bijvoorbeeld Vodafone.
Dobbel

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 48Likes
vandaag OOK beschikbaar in Noorwegen !!!

leven wij in een derde wereld land?

kom op Vodafone
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dobbel wrote:
vandaag OOK beschikbaar in Noorwegen !!!

leven wij in een derde wereld land?

kom op Vodafone

Waarschijnlijk... Want Apple Pay is er in Nederland ook nog niet en in België sinds gisteren wel.
Ja... Aan wie zal het liggen? Aan de providers, banken of misschien toch aan Apple zelf? (zelfde geldig voor eSim).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic