Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

De nieuwe Samsung S4 komt eraan!



Eindelijk is het dan zover…
Niet alleen Nederland, maar ook Samsung krijgt een nieuwe troonopvolger..

De Samsung S4 komt eraan!

Velen van jullie hebben op dit moment gewacht en nu heeft Samsung het toestel ook officieel aangekondigd:D. Hieronder even wat unieke specificaties op een rijtje:


  • Bedien de GALAXY S4 met je ogen
  • Slanker in design, maar krachtiger. Lichter van gewicht en groter in mogelijkheden
  • 's Werelds eerste Full HD Super AMOLED display laat beelden op zijn best zien
  • Met 1.9 GHz Quad Core processor, die multi-tasken moeiteloos mogelijk maakt
  • Een toestel dat je helpt om gezond te leven, met behulp van de nieuwe S Health-software
  • En nog veel meer...

Dit alles is natuurlijk niet niks! Daar bovenop is er nog een extratje. Je krijgt, vanuit Samsung, een extra geheugenkaart van 64GB:D! Lijkt mij genoeg ruimte om al je foto’s filmpjes en muziek op op te slaan. Deze wordt geleverd door Samsung, het kaartje zit dus niet samen met je Vodafone bestelling.

Op de hoogte gehouden worden kan heel gemakkelijk. Schrijf je even in via deze link: http://voda.fo/ne/xuy0w.

UPDATE 22-3-2013: Nieuwe klanten kunnen de Samsung S4 nu online pre-orderen! Je kunt je pre-order plaatsen via een van deze twee links: White Frost of Black Mist. Wil je verlengen, kijk dan na het weekend nog even op deze plek, begin volgende week is het toestel namelijk in alle systemen ingevoerd en kunnen we je hier vertellen hoe je kunt verlengen met een Samsung S4.

Vergeet niet om, naast het plaatsen van je bestelling, je ook te registreren op www.onzetroonopvolger.nl om na levering aanspraak te maken op een gratis 64 GB microSD-kaart!

Ik zou zeggen.. spread the word! En veel plezier met de voorpret natuurlijk;).

UPDATE 27-3-2013 Vanaf vandaag is het voor bestaande klanten ook mogelijk om de Samsung S4 te pre-orderen!

UPDATE 24-4-2013 Vanaf 27 april zal de Samsung Galaxy S4 naar verwachting in de winkels liggen, vanaf 10:00 die dag is de 'inauguratie' van de troonopvolger van Samsung!
37 Reacties 37
herbeer

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaat Vodafone eigenlijk ook de 16GB van de S4 binnen korte termijn aanbieden?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
De 32 GB is volgens mij nooit leverbaar geweest. 
 
Een Red Essential met 1 GB a 35 per maand en bijna gratis toestel zou vrij netjes zijn. Ik zoek nog steeds de opvolger voor mijn S2 met een gelijkwaardig abo als ik nu heb (BSW275 2011). Maar daarvoor hoef ik nief meer bij Vodafone te wezen begrijp ik een beetje uit de reacties op social media en verlengingsgesprekken van andere klanten. Veel prijsbewuste mensen keren Vodafone de rug toe met deze absurde verhogingen.
lola

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer kunnen we de s4 bestellen bij friends and family? Hier wacht ik namelijk al weken op? Iedere keer is het antwoord: 'hhoudt de website in de gaten ' .

Hoop dat ik dit keer een echt antwoord krijg

groetjes
herbeer

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De S4 staat nu op de F&F-site... zowel in zwart als in wit. Ik had vorige week een bestelling geplaatst, maar heb deze geannuleerd omdat de prijs nu met 5 euro per maand gezakt is.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Op 27 april start officieel de verkoop, vanaf 10:00 's ochtends. Samsung noemt het zelf de 'inauguratie' van het nieuwe toestel, en het is inderdaad een waardige troonopvolger :D.
Roszalief

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Let wel op: bij T-mobile is het abonnement misschien goedkoper, maar het internet is ook vele malen langzamer. 
Peterol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb ongeveer een maand geleden de S4 gepre-orderd. Wanneer kan ik het toestel thuis verwachten?
 
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb mijn abbo vorige week verlengt m,et de galaxy s4.
Normaal gesproken wil pre order zeggen dat je het op de dag van uitkomen ontvangt.
Dat wil dus zeggen dat iedereen morgen de telefoon in ontvangst kan nemen ?
pattyd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben afgelopen dinsdag gebeld door Vodafone met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen. Hij gaf aan een red abonnement voor 50 euro per maand met een samsung galaxyS 4 en dat ik dan eenmalig 75 euro moest betalen. Ik gaf aan dit te willen dit omdat ik al heel lang klant ben bij Vodafone. Vervolgens bel ik vandaag over een vraag over mijnabonnement wat blijkt dat heel mijn bestelling niet doorgaat en dat ze van niets weten. Ik heb 3 kwartier aan de e lijn gezeten en nu blijkt dat ik niks krijg. Dan vraag ik nog aan die mederwerker van Vodafone of hij me kan helpen nee sorry u wordt over 2 dagen terug gebeld. Ik vind dit ongelooflijk ik ben al zo lang klant en nu gebeurd dit. Ik snap er niets van en vind dit dan ook ongelooflijk. Hoe kan dit????

Gr pattyd
turbojan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze is door mij besteld via telefonische vraag over verlenging van vodafone op 10-4-2013 wordt hij nu morgen afgeleverd.
turbojan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kreeg net een mailtje dat hij is verstuurd.
 
Heel netjes dat je een mailtje krijgt hoop dat hij morgen inderdaad komt.
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hoop dat ik ook een mail krijg... 😞
Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
OMG ik heb ook een mail ontvangen!! Wowww!! had niet verwacht man!! Zo leuk hoop dat k m morgen heb voor de avond! Kan ik gelijk mee op stapp
WeerOffline

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb gisteren ook een mail gehad dat de telefoon onderweg is.
Zit nu te wachten waneer hij afgeleverd wordt.
Gizzmo1979

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft iemand de samsung s4 al binnen????
Zoja, komt de rest vandaag ook die gisteren verstuurd zijn.!!!!
 
 
😄
WeerOffline

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yes, telefoon is net afgeleverd! Ga hem zo uitpakken.
Gisteravond tegen 8 uur bericht gehad dat hij verstuurd was!
Ik ben blij!:D
turbojan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hem vanmiddag ook binnen gekregen, grote klasse Vodafone.
Ga nu afwachten wanneer ik de factuur krijg zodat ik die kan gebruiken omdat ik dan de 64 gb geheugen uitbreiding  kan aanvragen bij smsung.
 
Maar nogmaals klasse vanVodafone en toestel ziet er op het eerste gezicht prima uit.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi all,

Ik zie al aardig wat mensen die aangeven het toestel te hebben binnengekregen!
Daarom willen wij via het Forum een leuke actie opstarten: een nieuwe Unboxing challenge voor de Samsung Galaxy S4, want er zullen nog vele mensen volgen die dit toestel gaan krijgen en het zullen uitpakken.

Samsung zelf heeft naar de lancering van het toestel toe al meerdere "teasers" gemaakt, een soort unboxing campagnevan zichzelf tot het moment dat ze het toestel zelf daadwerkelijk hebben gepresenteerd.

Je had deel 1 en deel 2 van de Samsung commercial voor de Samsung Galaxy S4. Hierin leef je samen met een jonge Samsung fan toe naar het moment dat de S4 uitgepakt mag worden. Zie hieronder de filmpjes:

Filmpje 1:



Filmpje 2:



Wat verwacht ik van jullie?

Filmpje nummer 3.....wat gebeurd er wanneer die doos met de troonopvolger van Samsung opengaat?
Wat krijgen we te zien? Hoe reageer jij?

Maak jij het meest originele vervolg van de teasers van Samsung? Dan kun jij leuke prijzen winnen!

Voor de winnaar hebben we een speciale nieuwe accessoire die Samsung voor de S4 heeft ontwikkeld:

Een Samsung Body Scale t.w.v. €100,- die wireless jouw gegevens naar de S4 stuurt!
Deze gegevens kun je vervolgens inladen in de speciale S Health app welke jou zal inspireren om fit te blijven!
De app zal wireless gegevens uitwisselen met jouw Samsung Body Scale en laat zo ook de gehele geschiedenis zien. Het was nog nooit zo makkelijk om jouw gewicht te tracken!

Daarnaast ontvangt deze ook nog een accessoire pakket t.w.v. € 89,99!

Ben jij creatief? Upload dan jouw filmpje in het topic van de Unboxing Challende (klik hier) en maak kans op deze leuke prijzen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic