Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

De nieuwe Samsung S4 komt eraan!



Eindelijk is het dan zover…
Niet alleen Nederland, maar ook Samsung krijgt een nieuwe troonopvolger..

De Samsung S4 komt eraan!

Velen van jullie hebben op dit moment gewacht en nu heeft Samsung het toestel ook officieel aangekondigd:D. Hieronder even wat unieke specificaties op een rijtje:


  • Bedien de GALAXY S4 met je ogen
  • Slanker in design, maar krachtiger. Lichter van gewicht en groter in mogelijkheden
  • 's Werelds eerste Full HD Super AMOLED display laat beelden op zijn best zien
  • Met 1.9 GHz Quad Core processor, die multi-tasken moeiteloos mogelijk maakt
  • Een toestel dat je helpt om gezond te leven, met behulp van de nieuwe S Health-software
  • En nog veel meer...

Dit alles is natuurlijk niet niks! Daar bovenop is er nog een extratje. Je krijgt, vanuit Samsung, een extra geheugenkaart van 64GB:D! Lijkt mij genoeg ruimte om al je foto’s filmpjes en muziek op op te slaan. Deze wordt geleverd door Samsung, het kaartje zit dus niet samen met je Vodafone bestelling.

Op de hoogte gehouden worden kan heel gemakkelijk. Schrijf je even in via deze link: http://voda.fo/ne/xuy0w.

UPDATE 22-3-2013: Nieuwe klanten kunnen de Samsung S4 nu online pre-orderen! Je kunt je pre-order plaatsen via een van deze twee links: White Frost of Black Mist. Wil je verlengen, kijk dan na het weekend nog even op deze plek, begin volgende week is het toestel namelijk in alle systemen ingevoerd en kunnen we je hier vertellen hoe je kunt verlengen met een Samsung S4.

Vergeet niet om, naast het plaatsen van je bestelling, je ook te registreren op www.onzetroonopvolger.nl om na levering aanspraak te maken op een gratis 64 GB microSD-kaart!

Ik zou zeggen.. spread the word! En veel plezier met de voorpret natuurlijk;).

UPDATE 27-3-2013 Vanaf vandaag is het voor bestaande klanten ook mogelijk om de Samsung S4 te pre-orderen!

UPDATE 24-4-2013 Vanaf 27 april zal de Samsung Galaxy S4 naar verwachting in de winkels liggen, vanaf 10:00 die dag is de 'inauguratie' van de troonopvolger van Samsung!
37 Reacties 37
Timkoek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allemaal,
 
Ik mag vanaf April een nieuwe telefoon uitzoeken omdat mijn contract dan is afgelopen. Ik heb nu een galaxy s2 gehad (voor 2 jaar) bel+sms+web smart 100 en is me erg goed bevallen. Als ik nu het zelfde abonnement afsluit voor de s4 als deze uit komt, wat zullen de extra kosten dan (ongeveer?) zijn?
 
groeten,
Annabelle
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Timkoek,

Ik ga je post even samenvoegen met het topic dat je op de hoogte houdt van al het nieuws over de S4. Het ligt aan je belgedrag welke vorm van de Red abonnementen het beste bij je past. Kijk even naar de link om dat uit te zoeken: http://voda.fo/ne/7vt1z
dekkertje7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De nieuwe Samsung S4 
Ik mag binnekort mijn abonnement verlengen en wil graag de S4 
alleen dit toestel is bij zo'n beetje elke provider al te bestellen waarom nog niet bij vodafone ?
 
 
MVG Dekkertje7
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi allemaal, even een korte update met goed nieuws: de Samsung S4 is voor nieuwe klanten nu al online te pre-orderen! Je kunt je pre-order plaatsen via een van deze twee links: White Frost of Black Mist. Wil je verlengen, kijk dan na het weekend nog even op deze plek, begin volgende week is het toestel namelijk in alle systemen ingevoerd en kunnen we je hier vertellen hoe je kunt verlengen met een Samsung S4. Heb je al besteld? We zijn benieuwd of je voor 'White Frost' of voor 'Black Mist' hebt gekozen, laat het weten in een reactie!

Oh ja, als je het nog niet gedaan had, registreer je dan ook nog even op www.onzetroonopvolger.nl om na levering aanspraak te maken op een gratis 64 GB microSD-kaart!
Ruud7

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is er al meer bekend over het verlengen met een s4. Daarnaast vroeg ik me af welke versie van de s4 je krijgt bij bestelling: 16/32/64 fb?
icerunner

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het wordt voorlopig in NL de 16gb versie... (de 32/64 zijn voorlopig nog niet leverbaar vanuit Samsung, dus geld voor iedereen; Waarschijnlijk daarom die 64gb-SD-kaart actie...)
 
Ben ook benieuwd of er al verlenging mogelijk is... hoop wel dat we toch minstens net zo warm behandeld worden als nieuwe klanten! Nog even een paar keer refreshen dan maar vandaag.
Ruud7

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind dat ze ons wel wat extra gb's kunnen bieden. Hebben ze onlangs ook gedaan.
icerunner

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Extra GB's? Als databundel bedoel je? Of opslagruimte op je telefoon?
 
Met de nieuwe Red-abbo's is er natuurlijk wel e.e.a. veranderd.
Ruud7

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als databundel. Ik vind dat ze ons als vaste klanten wel tegemoet mogen komen door bijvoorbeeld het volgende te bieden: onbep. Bellen + smsen + 2gb voor 49 euro en dan een bijbetaling van ongeveer 200 euro. Wij krijgen dan zeg maar 1 gb extra
luuq

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vroeg me af waarom Vodafone alleen de RED acties toepast. De klant is zo veel meer geld kwijt. De Samsung Galaxy S4 is bij de concurrent veel goedkoper. Ik overweeg om mijn contractperiode uit te zitten en dan maar overstappen naar een andere provider...

P.s. ik mag eventueel al een nieuw toestel uitzoeken omdat mijn contract nog maar een paar maanden duurt.
Ruud7

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Luuq. Ik ben het helemaal met je eens. Ik mag ook verlengen, maar twijfel ook of ik niet zal overstappen. Als je meer data wilt, kost dit meteen fors meer en bovendiem moet je dan ook nog veel bijbetalen voor de telefoon.
Ruud7

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
T-Mobile heeft vandaag ook de abonnementen bekend gemaakt. Daar krijg je het toestel bijna voor niks + meer internet.
herbeer

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik was ook een beetje aan het vergelijken en na ruim 10 jaar abonnee van Vodafone, ben ik erg aan het twijfelen of ik wel ga verlengen. T-Mobile heeft wel iets hogere maandlasten, maar het toestel is inderdaad bijna voor niks. Nu nog even wachten of er via de Friends&Family-site nog interessante acties met de S4 langs komen.
Ruud7

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat is friend&family....
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi luuq,

We bieden ook nog een tweetal Bel & Sms & Web abonnementen aan. Kijk voor meer informatie op: http://voda.fo/ne/nlg7s.
herbeer

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Let wel dat de S4 die Vodafone aanbiedt een 32 GB versie is, terwijl T-Mobile de 16GB aanbiedt. Eigenlijk is het dus appels met peren vergelijken.
Ruud7

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat is friend&family en wat is het verschil tusse 16 of 32gb als je er een sd kaartje bij krijgt...
hendrik78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is mooi dat je nu ook bij verlenging de s4 kunt bestellen. Maar waarom wil het niet online en moet je bellen?
luuq

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja dat wist ik maar in verhouding is het veel duurder bij Vodafone dan bij andere providers.
 
T-Mobile:
24 maanden voor €45.37, eenmalig €91
300 belminuten
2500 sms
onbeperkt internet
 
TELE2:
24 maanden voor €38, eenmalig €35
300 belminuten
300 sms
1500 mb internet
 
Vodafone: 
24 maanden voor €49, eenmalig €163
onbeperkt sms en belminuten
1000 mb internet
 
Dit is via studentmobiel.nl gevonden.
 
Aangezien toch bijna niemand meer smst en belt vind ik het een beetje onzin om onbeperkt sms en belminuten te krijgen. Wel slim hoor Vodafone 😉
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic