SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

De concurrentie

Als je tegenwoordig checkt naar de prijzen voor een Sim-Only (wat iedereen wel doet maar vooral ik als student) is Vodafone op dit moment samen met KPN en T-Mobile de duurste op nummer 1... Jammer want het ging allemaal zo prima en fijn!

Tele2: alles onbeperkt voor €25,- (2 jaar), maandelijks €26,-

Simpel: 10GB + Onbeperkt bellen en 1000 smsjes voor €17,50 (2 jaar), maandelijks niet mogelijk.

YouFone: 10GB + Onbeperkt bellen en sms €17,50 (2 jaar), maandelijks opzegbaar €20,50

Vodafone: 13GB + Onbeperkt bellen en sms €26,- (2 jaar), maandelijks niet mogelijk.

Via Vodafone Friends and Family is er ook geen betere deal te scoren. En ik als student ga liever voor een abonnement dat maandelijks opzegbaar is dan elke maand €26,- te cashen. Ik koop me nieuwe toestel ook los in om zo een BKR registratie te voorkomen (de Galaxy S9 is too pricey ;)).

Wellicht heeft iemand uitleg m.b.t. de prijzen (de concurentie wordt in de gaten gehouden maar er zit nu een groot gat in de prijs) en de focus van Vodafone voor straks.
Groetjes!
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wie o wie? Tot op heden geen reactie.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Heyla Pedro!

Ik zie inderdaad dat we nog geen reactie op je vraag hebben gegeven, sorry.

Je vraag/vergelijking gaat echter niet helemaal op aangezien de providers op een aantal vlakken met elkaar verschillen. Zo hebben de aanbieders die jij noemt zelf geen eigen netwerk of gedeeltelijk. Ze maken gebruik van het netwerk van Vodafone, KPN of T-Mobile. Het zijn als het ware virtuele providers.

Daarnaast hebben ze ook geen fysieke winkels en bieden ze (mede daardoor) een andere service dan traditionele providers.

Je kunt je Sim Only contract niet maandelijks opzeggen bij ons, maar het is wel zo dat je op elk gewenst moment een abonnement kunt nemen met een (nieuw) toestel. Je Sim Only contract komt daardoor dus te vervallen. Dit heet Vodafone Next.

Heb je ook al eens onze Start abonnementen bekeken?
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej ,

Een Smart abonnement is zeker niet handig voor mij (ben wel een echte internetter, heb voldoende MB's nodig om op pad te gaan).
Tele2 heeft wel winkels in Nederland en heeft zijn eigen 4G netwerk welke dezelfde dekking heeft als o.a. Vodafone, het 3G netwerk is van T-Mobile welke Tele2 ook zal overnemen uiteindelijk.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hmm.. Dat is begrijpelijk Pedro. Per wanneer wil je graag een nieuw abonnement?
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Huidige abonnement eindigt op 27 maart 2018, almost .
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SamsungExpert, zou je mij even een privébericht kunnen sturen met je naam, adres en 06-nr? Ik hoor het graag van je.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SamsungExpert, had je mijn bericht nog gezien? 😉
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic