Steven wrote:
Dat kan zeker Energieboy. Dit kan via een van onze winkels.
"Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone"
Steven wrote:
Ik kan mij voorstellen dat je het toestel zo snel mogelijk wilt hebben ZiggyItjoe.
Helaas heb ik vanuit hier geen inzicht in individuele bestellingen en de levertijd daar van. Het beste kun je hierover contact opnemen met mijn collega's van de afdeling Status Order.
Zij zijn bereikbaar via 0800-0560.
radjiman1 wrote:
Hloopt dat ik het ook morgen in mijn handen krijgt via de koerier.
Soedjo wrote:
Yes...wordt vandaag aan mijn voordeur geleverd.
Noteaddict wrote:
nou, ik wacht nog steeds op een leverings-smsje of e-mail. beetje appart hoort een pre-order er juist niet voor te zorgen dat je een van de eerste ben die het apparaat in handen krijg? heb vandaag nog steeds niks te horen gekregen over de levering, kon eigenlijk net zo goed naar de winkel gaan dan had ik hem nog sneller. ach ja, hoop snel op wat meer duidelijkheid, kan namelijk niet wachten
easyrider89 wrote:Noteaddict wrote:Inderdaad, ik kreeg gister wel de leverings-sms, incl. trackingcode: morgen tussen 13:15 en 16:15.
nou, ik wacht nog steeds op een leverings-smsje of e-mail. beetje appart hoort een pre-order er juist niet voor te zorgen dat je een van de eerste ben die het apparaat in handen krijg? heb vandaag nog steeds niks te horen gekregen over de levering, kon eigenlijk net zo goed naar de winkel gaan dan had ik hem nog sneller. ach ja, hoop snel op wat meer duidelijkheid, kan namelijk niet wachten
Vandaag de hele dag staat er"Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces." Morgen tussen 13:00 en 15:30
Een redelijk flauwe pre-order bonus plus je telefoon later dan vanuit de winkel. Of zijn dat de extra's bij de note 10+?:unamused:
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.