KvD1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen in app lukt niet meer

Mijn vodafone en ziggo account zijn van elkaar gekoppeld en sindsdien kan ik niet meer inloggen in de vodafone app. Ik krijg als antwoord dat ik niet de eigenaar ben.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KvD1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als ze uit elkaar zijn gehaald, heb je ook al geprobeerd om een nieuwe My Vodafone aan te vragen?
Of in ieder geval een nieuw wachtwoord aan te vragen? https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @KvD1
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Zo te zien ben je gelijk goed aan de slag gegaan met de informatie van @Energieboy. Ik zie namelijk dat je reeds een My Vodafone account hebt geregistreerd met jouw casema e-mailadres. Lukt het nu weer om in te loggen in My Vodafone?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic