Het is eindelijk zover. Tijdens Unpacked 2019 werden de Note 10 en de grotere Note 10+ aangekondigd. Voor de echte Note Fans was het even afwachten. Maar ze zijn er eindelijk.
Hieronder lees je over een aantal features van de de Note.
De Samsung Galaxy Note10: een groot scherm, razendsnelle hardware en natuurlijk de veelzijdige S Pen.
De nieuwe Galaxy Note10+ variant is een smartphone in overdrive met nóg meer geheugen, een reusachtig scherm en extra 3D-cameralens
De Note 10+ ondersteunt Super Fast Charging. met een los verkrijgbare 45-watt oplader kan de telefoon na 30 minuten laden volgens Samsung weer de hele dag vooruit.
Net als de Galaxy S10 kan ook de Note 10 andere toestellen draadloos opladen via de Qi-standaard, of draadloze oordoppen of de Galaxy Watch.
De Note 10 heeft een 3500 mAh-accu, de 10+ eentje met 4300 mAh.
- De hele dag door genoeg power met de Intelligent Battery
- Cinematic Infinity Display voor een meeslepende kijkervaring
- Met de S Pen Air Actions bedien je je favoriete apps op afstand
De note is gemaakt van hoogglans roestvrijstaal en glas. Beide smelten naadloos samen in een indrukwekkend dun design.
Let er op: Alleen de Note 10+ ondersteunt microsd-geheugenkaartjes.
Voor alle specificaties:
klik hierrrrrrrrrIn welke kleur zijn de nieuwe toestellen verkrijgbaar?Note 10 en 10+ zijn beschikbaar in Aura Glow en Aura Black.
Waar kan ik de Note 10 en 10+ bestellen?De Samsung Galaxy Note 10 en 10+ te bestellen zijn via onze
Vodafone winkels,
webshop of 0800-0560. De Pre-order loopt vanaf 07-08-2019
Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren..
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?De leveringen van de Note 10 en 10+ starten vanaf 23 augustus. Na je bestelling ontvang je concrete informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd.
NummerbehoudStap je over met nummerbehoud? Dan moet het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Pre-orderPre-order tot en met 22 augustus 2019 de Samsung Galaxy Note10 of Note10+ en ontvang €100,00 boven de huidige inruilwaarde van je toestel. Deelnemende oude toestellen bestaan zowel uit smartphones als tablets. Bekijk de inruilwaarde via
www.samsung.com/nl/inruil.
Stuur je oude toestel op met de volgende documenten:
* Geldig pre-order aankoopbewijs van je nieuwe Note10 of Note10+.
* Het verkoopformulier met ondertekende afstandsverklaring van je oude toestel.
* De originele streepjescode als uitsnede van de verpakking met EAN-code en het IMEI-nummer.
* De pre-order fase loopt van 7 augustus tot en met 22 augustus 2019
* Voor de volledige informatie, zie klik
hier.
We zijn uiteraard weer benieuwd naar jullie ervaringen met de Note 10/ Note 10+ en wat jullie vinden van deze 2 nieuwe toestellen.