Ko.Vijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverkeer en tegelijk telefoonverkeer via Huawei B593 mifi router

Ik gebruik een Huawei B593 mifi router in combinatie met een Vodafone Red Onbeperkt (Sim Only) abonnement om überhaupt via internet bereikbaar te zijn in mijn vakantiehuisje. Dat werkt overigens goed. 
Behalve de 4 ethernet poorten zijn er ook twee RJ11 poorten voor het aansluiten van een ‘gewone’ telefoon.

Probleem is: hoe krijg ik een aangesloten telefoon aan het werk? Dat wil maar niet lukken.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ko.Vijn
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een MiFi router is inderdaad een goede oplossing om een netwerk op te zetten in jouw vakantiewoning! Fijn om te lezen dat dat ook naar tevredenheid werkt 🙂

Wat betreft de vraag omtrent de RJ11 aansluitingen en het aansluiten van een vaste lijn. Ik ben even op onderzoek gegaan en er zijn maar 4 MiFi routers die deze functionaliteit ondersteunen. Helaas ondersteunt jouw MiFi router dit niet. Dit is dus ook direct de reden waarom je het niet aan de praat krijgt. Mocht dit voor jou wel van belang zijn, dan kun je altijd eens kijken naar de Huawei B525 en Huawei B618. Deze twee MiFi routers ondersteunen dit wel. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ko.Vijn
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een MiFi router is inderdaad een goede oplossing om een netwerk op te zetten in jouw vakantiewoning! Fijn om te lezen dat dat ook naar tevredenheid werkt 🙂

Wat betreft de vraag omtrent de RJ11 aansluitingen en het aansluiten van een vaste lijn. Ik ben even op onderzoek gegaan en er zijn maar 4 MiFi routers die deze functionaliteit ondersteunen. Helaas ondersteunt jouw MiFi router dit niet. Dit is dus ook direct de reden waarom je het niet aan de praat krijgt. Mocht dit voor jou wel van belang zijn, dan kun je altijd eens kijken naar de Huawei B525 en Huawei B618. Deze twee MiFi routers ondersteunen dit wel. 

Ko.Vijn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je antwoord.

Toch vreemd dat de aansluitingen Tel1 en Tel2 er wél op zitten maar dan niet ondersteund worden.

of gebeurt dat soms alléén in 3G ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is dit niet met het 3G netwerk mogelijk omdat wij geen 3G meer aanbieden. Ons 3G netwerk is uitgefaseerd @Ko.Vijn
Zie voor meer informatie https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Per-4-februari-2020-wordt-3G-uitgefaseerd/ba-p/12...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic