Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik kan al vanaf de feestdagen mijn dataverbruik niet inzien in de app. Ik heb geen nieuw abo en een bundel van 2000MB. Het verbruik zou dus gewoon zichtbaar moeten zijn, maar is dit niet. Wat is daarvan de reden?
Het wil ooit helpen wanneer je bij applicatiebeheer van je telefoon bij de app van vodafone de gegevens wist, of de app verwijderd en daarna opnieuw installeert. Heb je dat al geprobeerd? En kloppen de gegevens op mijn vodafone wel?
Misschien even verder informeren? Volgens mij is dit geen technisch probleem aan de client kant.
Ik heb hier de meest recente versie van de Vodafone App voor Windows Phone (Lumia 925)
Zelfde probleem: sinds begin januarie toont deze geen data verbruik meer (regulier en/of Blox). Lijkt mij duidelijk een beperking in de functionaliteit van de Vodafone app als gevolg van de wijzigingen in het vodafoon systeem.
Wanneer komt er een update? Ik ging er eigenlijk vanuit dat hier aan gewerkt werd?
Al meer dan een keer gemeld. Heeft iemand van jullie eigenlijk zelf al eens de moeite genomen om te kijken of deze functionaliteit nog werkt voor de Vodafone App voor Windows Phone?
De app toont sinds januarie geen data tegoed meer. En ik wacht op een update van de App. Wordt daar dan nog niet aan gewerkt?
Uiteraard niet prettig dat bij jullie de app niet goed werkt! Er zijn geen problemen bekend hiermee. Probeer daarom eerst even de tip zoals gegeven door @Friesian.
Wanneer het dan nog niet werkt kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor verder onderzoek.