Jen3015

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik in de app niet zichtbaar

Hallo,

Ik kan al vanaf de feestdagen mijn dataverbruik niet inzien in de app. Ik heb geen nieuw abo en een bundel van 2000MB. Het verbruik zou dus gewoon zichtbaar moeten zijn, maar is dit niet. Wat is daarvan de reden?

Groetjes
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jen3015 ,

Heb je al gekeken wat er gebeurd als je even opnieuw inlogt in de app?
Jen3015
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, dan gebeurd er niets. Alleen de belminuten worden weergegeven.
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @Jen3015

Het wil ooit helpen wanneer je bij applicatiebeheer van je telefoon bij de app van vodafone de gegevens wist, of de app verwijderd en daarna opnieuw installeert.
Heb je dat al geprobeerd? En kloppen de gegevens op mijn vodafone wel?

Groet,
Friesian
tvelsberg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien even verder informeren?
Volgens mij is dit geen technisch probleem aan de client kant.

Ik heb hier de meest recente versie van de Vodafone App voor Windows Phone (Lumia 925)

Zelfde probleem: sinds begin januarie toont deze geen data verbruik meer (regulier en/of Blox). Lijkt mij duidelijk een beperking in de functionaliteit van de Vodafone app als gevolg van de wijzigingen in het vodafoon systeem.

Wanneer komt er een update? Ik ging er eigenlijk vanuit dat hier aan gewerkt werd?

tvelsberg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafoon,

Al meer dan een keer gemeld. Heeft iemand van jullie eigenlijk zelf al eens de moeite genomen om te kijken of deze functionaliteit nog werkt voor de Vodafone App voor Windows Phone?

De app toont sinds januarie geen data tegoed meer.
En ik wacht op een update van de App. Wordt daar dan nog niet aan gewerkt?


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @tvelsberg en @Jen3015,

Uiteraard niet prettig dat bij jullie de app niet goed werkt! Er zijn geen problemen bekend hiermee. Probeer daarom eerst even de tip zoals gegeven door @Friesian.

Wanneer het dan nog niet werkt kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor verder onderzoek.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic