Hoi @Simone214
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je altijd te hoog zit dan is de beste oplossing om je abonnement te verhogen, of te doen wat de klantenservice al heeft aangegeven. Je kan natuurlijk ook zorgen dat je thuis een sterkere WiFi verbinding hebt, wat dat kan het probleem ook nog wel eens zijn. Test die eens.
Kijk zo ie zo bij je dataverbruik wat het meest data heeft gebruik en zet deze dan uit voor data gebruik als je op WiFi zit. Wat je ook hebt gedaan met Norton app. Ik weet niet wat voor toestel je hebt maar in een iPhone kan je ook aangeven dat je dataverbruik belangrijker moet zijn dan WiFi, maar ook andersom. Bij een Samsung gaat dit misschien net zo, of anders, dat weet ik niet.
iPhone: van naar instellingen, mobiel netwerk en scroll helemaal naar beneden. Daar kan je apps uitzetten die je niet over dataverbruik wil gebruiken en helemaal beneden kan je WiFi-assistentie aan-/uitzetten.
En wat ik al schreef, kijk eens of je WiFi bereik wel goed is. Want dat is natuurlijk ook heel belangrijk.