TatjanadK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik buiten bundel

Afgelopen 21 februari heb ik mijn abonnement verlengd naar een vodafone red 2 E abonnent. Tot mijn verbazing zag ik de volgende dag dat ik 34 euro buiten mijn bundel had verbruikt. Echter zag ik geen overzicht van mijn dataverbruik. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice en zij zeiden dat ik over mijn internetbundel was heen gegaan. Ik had het idee van niet, maar heb dit toen naast me neergelegd. 1 maart is mijn nieuwe bundel ingegaan, maar nu zag ik tot mijn verbazing weer dat ik 37 euro buiten mijn tegoed ben gegaan. En ook weer geen overzicht van mijn dataverbruik. Nu zag ik bij mijn vodafone een heel ander abonnement staan dan welke er was aangesloten, namelijk de vodafone red 1.1 E waarbij je alleen onbeperkt kunt bellen en sms'en. Mijn internetbundel is niet aangesloten, omdat dit niet het juiste abonnement is. Ik zou graag een oplossing willen hebben voor dit probleem, aangezien ik nu een hartstikke hoge rekening heb en krijg. En dit terwijl ik niet juist ben aangesloten.
1 Reactie 1
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste@tatjanadK,

Als u inlogt op mijn vodafone, welk abbonommet ziet u dan?
Mogelijk is er een fout gemaakt bij vodafone in het instellen in dit abbonomment. Bel daarom even de klantenservice of via de chat. Wij kunnnen hier niet in uw persoonlijke gegevens kijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic