tantra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik MyVodafone app 500MB hoger dan andere datatellers

Omdat ik nu al sinds Mei steeds mijn bundel van 2 GB dreigde te overschrijden terwijl de Vodafone app doodleuk zei dat ik nauwelijks wat verbruikt had, ben ik zelf mijn verbruik gaan monitoren. Zowel via het gegevensverbruik op mijn Galaxy S3 als via de applicatie in AVG. Gisteren kreeg ik de waarschuwings-sms van Vodafone dat ik nog maar 200MB databundel over had, terwijl beide overige datatellers aangeven dat ik pas 1,27GB verbruikt heb. dat is een verschil van zo'n 500MB. Volgens de Vodafone winkel kan het zijn dat Vodafone je verbuik anders meet. Dat is prima, maar als dat 500 MB scheelt ben ik weg als klant. Ik heb mijn probleem al voorgelegd via het formulier over dataverbruik op de vodafone site, maar ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem.

Tanja
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @tantra,

Welkom op het Vodafone Forum!

Dat is inderdaad een groot verschil. Hebben de datatellers wel gemeten vanaf de eerste van de maand? Maak je ook nog gebruik van een MultiSim of DuoKaart? Wellicht dat dit nog een verklaring kan geven. Anders ontvang je sowieso nog een reactie op het ingevulde formulier.
tantra
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De apps hebben vanaf de 1e van de maand gemeten en ik gebruik geen MultiSim of DuoKaart. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van Vodafone.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@tantra

Ik kan niet in je gegevens kijken dus ik kan helaas niet zien hoeveel dataverbruik er daadwerkelijk is gemeten. Heb je wel echt een bundel van 2GB? Wat geeft My Vodafone aan? Stuur ook eens screenshots mee van de gegevens die je telefoon aangeeft. (dus van deze maand, ter vergelijking).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic