Ik ben een zakelijke klant met 50 aansluitingen. Wij hadden op alle abonnementen een limiet van 200 euro staan.
Maar nadat een aantal medewerkers in Amerika waren, werd hun data al geblokkeerd na ongeveer 30 MB verbruikt te hebben.
Nu hebben wij de internet-op-reis bundel geactiveerd waardoor wij een tarief van € 2,10 per MB betalen. Maar blijkbaar rekent Vodafone voor de limieten met het duurste tarief van € 7,50 per MB.
Dat betekent dus dat zelfs met de hoogste limiet van 300 euo, gebruikers maar 40 MB data kunnen verbruiken, terwijl ze dan in het echt pas tegen de 100 euro verbruik aan zitten.
Vodafone: Als jullie rekenen met de duurste tarieven, waarom zijn er dan geen hogere limieten mogelijk? Zeker voor zakelijk gebruik is 40 MB data te weinig. Ik zou graag zien dat er ook limieten voor 500, 750 en 1000 euro komen. In werkelijkheid ligt het verbruik dan namelijk veel lager.
Nu heb ik noodgedwongen alle limieten van de abonnementen af moeten halen, waardoor onze gebruikers dus min of meer vogelvrij zijn....
Ik heb dit al op meerdere plekken aangekaart, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kan me toch niet voorstellen dat wij het enige bedrijf zijn dat hier tegen aan lopen?