onlangs is er een dataverhoging van 2 GB aan abo’s toegevoegd. ik las ergens hier in de community dat uiterlijk 6 maart de verhoging gereed is. helaas zie ik de verhoging alleen bij 3 van mijn 4 abo’s. graag zou ik willen weten wanneer mijn laatste abo aangepast wordt
Opgelost! Ga naar oplossing.
De voorwaarden staan oa beschreven op de link en zijn bij ons bekend @Gino_G
Indien de abonnementen verlengd mogen worden, dan kun je gebruik maken van de nieuwe abonnementen. Daarnaast kan ik ook kijken wat het kost per nummer om te migreren naar een van deze abonnementen. Bij migreren verandert de einddatum niet. Sommige kortingen zoals de factuurkorting komt te vervallen en dit is alleen mogelijk als je nog niet mag verlengen. Mocht je dit willen, dan kijk ik graag met je mee.
Hoi @Gino_G
Geen idee of er ergens 6 maart heeft gestaan als laatste dag van de verhogingen.
Ik zou zo ie zo nog even aankijken en bekijk eens in My Vodafone app en via de My Vodafone in je browser.
Misschien dat daar een verschil in zit.
Een Vodafone moderator zal je bericht in ieder geval oppakken en je helpen zodra die deze heeft gelezen.
Succes en het komt zeker allemaal wel goed.
@Gino_G Op welke manier heb je de wijziging aangevraagd? En waar zie of zag je precies die 6 maart staan dan kan ik helpen om het te verduidelijken.
beste Serkan, in onderstaande topic stond er iets over contact met klantenservice:
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/extra-gb-300742#post325787
ik begrijp de eerste vraag niet
Heb je inmiddels al een verhoging ontvangen op je laatste abonnement @Gino_G ?
Serkan wilde weten waar je de informatie vandaan hebt dat Vodafone voor 6 maart iedereen die verhoging geeft. Wat ik heb begrepen is dat Vodafone z’n best doet om iedereen zo snel mogelijk meer data te geven maar dat dit wel wat tijd in beslag neemt. Ze doen dit in delen, een aantal tegelijk, en dan kan het wel even duren.
Maar als je nu nog niets hebt ontvangen voor het laatste abonnement dan zou misschien Serkan en/of Steven kunnen kijken in het systeem wat er aan de hand is.
aangezien dat ik voor 4 abo’s betaal en alle 4 onder hetzelfde klantnr geregisteerd staan, ga ik voor gemakshalve uit, dat de data verhoging voor alle 4 nummers gelden.
@Energieboy als u de eerdere berichten in de topic leest, ziet u dat ik een linkje heb geplaatst waar in de info weg mbt 6 maart
Gino_G wrote:
@Energieboy als u de eerdere berichten in de topic leest, ziet u dat ik een linkje heb geplaatst waar in de info weg mbt 6 maart
Ik neem aan dat je deze info beschrijft:
Volgens de klantenservice duurt het 5 dagen voor iedereen de beloofde extra GB heeft ontvangen,dus a.s.vrijdag 6maart moet het zichtbaar zijn,zal mij benieuwen of dit klopt.
Daarmee wil ik niet zeggen dat wat de klant zegt, niet waar is, maar ik neem dit altijd met een slag om de arm. En om eerlijk te zijn hoor ik wel vaker dingen van een klantenservice die dan achteraf toch niet helemaal kloppen en/of dat een voorspelling langer duurt (ook omdat ze het gewoon echt niet weten, dat kan ook). Zoals de klant ook al schrijft: zal mij benieuwen of dit klopt (dus er vanuitgaande dat die ook al denkt dat het misschien wel eens uit kan lopen of niet waar kan zijn).
Ik ging er vanuit dat jij persoonlijk informatie had ontvangen van Vodafone met daarin dat je voor 6 maart de extra data krijgt. Daarom ook de vraag van Serkan, ga ik vanuit. Als je nog geen extra data hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, maar mijn advies is om te wachten op @Serkan of @Steven en die kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en je meer informatie verstrekken.
Hoi @Gino_G, per nummer ontvang je een sms.
Maar ik kijk kijk graag voor je na of jouw abonnementen ook aan de voorwaarden voldoen en na 4 maart 2019 afgesloten zijn.
Kun je mij een privébericht sturen met daarin de mobiele nummers, je naam, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer?
@Steven Nu wordt het eea duidelijker. abo zonder data verhoging is nog van 2018
waar zijn de voorwaardes beschreven?
Gr. Gino
De voorwaarden staan oa beschreven op de link en zijn bij ons bekend @Gino_G
Indien de abonnementen verlengd mogen worden, dan kun je gebruik maken van de nieuwe abonnementen. Daarnaast kan ik ook kijken wat het kost per nummer om te migreren naar een van deze abonnementen. Bij migreren verandert de einddatum niet. Sommige kortingen zoals de factuurkorting komt te vervallen en dit is alleen mogelijk als je nog niet mag verlengen. Mocht je dit willen, dan kijk ik graag met je mee.
Ah kijk, daar komt het dus door.
Fijn dat jullie er uit zijn en wie weet je abonnement gaan verlengen of vernieuwen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.