AP1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data verbruik buitenland

Hallo, ik heb een abo met 20 GB data. Momenteel ben ik in Griekenland. Van de bundel heb ik 12 GB verbruikt, toch wordt er €7,99 aan extra data kosten in rekening gebracht. Weet iemand hoe dit kan?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AP1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Enige wat ik me kan bedenken is dat je op een netwerk hebt gezeten die NIET binnen de EU valt van Vodafone. Misschien dat je net buiten in het gebied een andere mast hebt opgevangen of dat er met satelliet een verbinding is gemaakt. Ik weet niet wat je allemaal hebt gedaan in Griekenland en ben er zelf nog nooit geweest om te weten of daar ook masten zijn die buiten de EU regel valt. En er bestaat ook nog een Fair Use Policy, misschien ben je daar overheen gekomen? Deze info kan je lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/redelijk-gebruik 

Veel plezier in Griekenland en hoop dat je eruit komt waar nu deze kosten vandaan komen. 

AP1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Zelf zat uk aan het volgende te denken: officieel is het abo 10 GB, naar van Ziggo krijg er er iedere maand 10 GB bij. Wellicht dat die 10 GB van Ziggo niet voor de eu zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic