BISadmin

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data only abonnementen doen het al maanden niet

Heb 4 data only abonnementen die het al zeker 5 maanden niet doen.
ze hebben allemaal de BlackBerry Enterprise en Mobile Connect Internet module.
Heb een maand geleden een overstap naar KPN aangevraagd omdat niemand binnen vodafone zich geroepen voelt mij als klant te helpen maar lees net dat ze pas op 06-05-2015 overgenomen zullen worden.
Is er een mogelijkheid dat iemand mijn klacht aanneemt en er iets mee doet? of moet ik dit allemaal als lesgeld zien en blijven betalen tot ik eindelijk van jullie af ben?
Betaal de laatste maanden dus voor niet geleverde diensten.


5 Reacties 5
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
goedemiddag@BISadmin,

Erg vervelend om te lezen dat je al 5 maanden geen gebruik kunt maken van je data-only abonnementen!
Heb je voor je probleem met het internet al contact gehad met de klantenservice?Om te kijken waar het probleem vandaan kan komen, dit kan namelijk meerdere oorzaken hebben.

Je geeft aan dat je inmiddels nummerbehoud aangevraagd naar KPN, je hebt een bevestiging gehad dat je nummers overgaan per 06-05-2015.
Indien je contract geen einddatum meer heeft heb je wel een opzegtermijn:
- 1 maand voor particuliere aansluitingen.
- 3 maanden voor zakelijke aansluitingen.

Indien je klacht wenst in te dienen kan je dit doen via www.vodafone.nl/feedback.
De klacht zal dan opgepakt worden door Vodafone.

Het Forum kan je alleen tips&tricks geven.

Hopelijk heb ik je hiermee al kunnen informeren.
groetjes,
daims

BISadmin
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb meerdere malen contact gehad met jullie klantenservice.
Helaas was het antwoord simpelweg dat alles het moest doen...
Heb contact gehad met:
*naam verwijderd*
(Zakelijk Specialist regio Noord-Holland)
*naam verwijderd*
*naam verwijderd* (vervanger van mijn vorige account manager *naam verwijderd*)
*naam verwijderd* vond het trouwens nooit nodig om op welk mail dan ook te reageren.
Met *naam verwijderd* ging communicatie trouwens altijd goed!
Als jullie geen diensten leveren, niets oplossen...waarom moet ik eigenlijk betalen? en waarom mij aan een 3 maanden overstap tijd houden als ik over wil stappen naar een provider die wel levert waar ik voor betaal?
snap dat jullie Forum hier niet voor bedoelt is maar dus ook niet jullie account managers, zakelijk specialisten noch jullie helpdesk dus wat wel?

Moderator: Namen van personen verwijderd uit oogpunt van privacy
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@BISadmin,

Ik vind het erg vervelend voor je dat de problemen die jij ervaart na de contacten hierover niet zijn verholpen 😞
Ik kan begrijpen dat jij je dan afvraagt waarvoor je betaalt.

Het Forum kan inderdaad niet inhoudelijk je klacht oppakken.
Indien je de klacht kenbaar wilt maken kan je het beste het feedback formulier indienen.

Groetjes,
daims
BISadmin
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb voor de tweede keer maar een klacht ingediend via de feedback formulier.
en nu de forum voor tips is zal ik zakelijke klanten een tip geven:
geen vodafone nemen!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten omdat voor het oplossen de klantenservice nodig zal zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic