Beste forum lezer
Mijn naam is Arno en ik werk op de Marketing afdeling waar ik verantwoordelijk ben voor Roaming, oftewel het gebruik van de mobiel in het buitenland. We hebben goed nieuws voor reizigers naar verre bestemmingen: vanaf nu zijn de mogelijkheden om data in het buitenland te gebruiken verbeterd.
Voor veel reizigers naar verre bestemmingen zoals Brazilië, Thailand, Zuid-Afrika en Amerika geldt dat ze langer op vakantie gaan. Uit onderzoek blijkt dat zij tijdens hun verblijf steeds meer data verbruiken. Zo is het verbruik van mobiele data het afgelopen jaar sterk toegenomen en is de verwachting dat dit ook het komend jaar verder zal toenemen. Naast de behoefte om te e-mailen, Facebooken of navigatie te gebruiken leren we uit gesprekken met de klant dat er behoefte is om de kosten die hierdoor kunnen ontstaan goed te kunnen controleren. Deze behoefte bestaat met name bij reizigers naar verre bestemmingen, omdat de kosten buiten de bundel daar al snel kunnen oplopen.
Met de introductie van de nieuwe
Internet op Reis Wereld dagbundel hebben we hier rekening mee gehouden. Voor €5 per dag krijg je als klant van Vodafone een ruime bundel van 30MB. Je krijgt van ons per sms een waarschuwing wanneer de bundel verbruikt is. Wij denken dat we hiermee een grote stap maken en het hiermee mogelijk maken om ook je mobiel bij verdere bestemmingen te blijven gebruiken.
Klik voor meer informatie over hoe je deze bundel aansluit op
deze link.
Als je suggesties hebt wat we nog meer kunnen doen om het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland beter of gemakkelijker te maken, laat dan een reactie achter op deze post. Ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden.
Groeten,
Arno