Manonvdkerkhof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data bijwerken

Hallo,
sinds 24 april wordt mijn data in de app niet meer bijgewerkt. Dit terwijl ik wel data verbruik.
Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit had geen effect.
Kunnen jullie mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Manonvdkerkhof
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er hebben al meerdere mensen aangegeven dat er probleem zijn met de My Vodafone app. Als je nu kijkt via je browser en inlogt via My Vodafone, krijg je dan wel de juiste info?

Laat nog even weten hoe het is afgelopen. Ik hoop dat het snel weer werkt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Manonvdkerkhof
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er hebben al meerdere mensen aangegeven dat er probleem zijn met de My Vodafone app. Als je nu kijkt via je browser en inlogt via My Vodafone, krijg je dan wel de juiste info?

Laat nog even weten hoe het is afgelopen. Ik hoop dat het snel weer werkt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Is het gelukt met de tip van Energieboy Manonvdkerkhof ? We horen het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic