Mijn data abonnement van 2 x 20 Gb en een overloop van 10 Gb is op onverklaarbare wijze aan het begin van de maand februari in zeer korte tijd foetsie. Voor zover ik de berichtgeving na kan gaan, heb ik in zeer korte tijd, binnen een uur, 6 meldingen gehad van jullie terwijl ik aan het sporten was en de telefoon niet aanraakte. De meldingen lijken achter elkaar gestuurd, ik zie geen tijd tussendoor. Vervolgens was de telefoon geblokkeerd qua data. Het is volgens mij onmogelijk om in zo'n korte tijd zoveel data er doorheen te jagen. Mijn verbruik is altijd vrij laag, dus het valt ook niet in mijn verbruikspatroon. Vervolgens heb ik 5 Gb extra data bij moeten kopen om de maand door te komen. Hier ben ik inmiddels ook doorheen. De helpdesk kon het ook niet verklaren. Ik schat in dat we hier te maken hebben met een technische storing. Mijn Iphone 15 pro werkt verder prima, dus ik hoor graag hoe dit te verklaren is. Vanuit mijn mobiele data overzicht haal ik geen vreemde zaken. Ik ben het niet eens met de 120 euro die jullie nu extra bij mij in rekening brengen buiten de bundel. Voorheen heb ik nooit buiten de bundel kosten. Ik heb geen enkele mogelijkheid om dit extra overloop naar beneden bij te stellen en heb ook geen invloed op dit dataverbruik gehad. Ik hoor graag of jullie de oorzaak kunnen achterhalen.