Abbo loopt bijna af , dus ik dacht laat ik via de site van Vodaphone mijn abbo omzetten ipv van naar de winkel te gaan.
Op advies van mijn dochter de Iphone 4 gekozen met een levertijd van 6 tot 10 werkdagen.
tot zover een tevreden mens, oude telefoon valt steed uit nieuwe onderweg 🙂
Bel ik vandaag naar de klanten Service voor een status update van mijn levering, omdat dit niet via de site is op te vragen.
ik krijg een vriendelijke jongedame aan de lijn die na het invoeren van mijn order nummer gelijk de kreet slaakt "ahhh jaaa , de levering staat in back order en gaat ongeveer 6 tot 10 weken duren"
Hmm denk ik, en vraag ik of mijn nieuwe aanvraag omgezet kan worden naar een samsung3 zodat ik alsnog een nieuw telefoon kan krijgen op korte termijn , maar helaas was dit niet mogelijk volgens de jongedame aan de andere kant.
dus ik heb nu een ontbinding van mijn nieuwe aanvraag gedaan , er kon helaas niet aangegeven worden hoe lang dit gaat duren, maar ik heb wel aangegeven dat ik morgen in de winkel een ander toestel wil halen.
want het verschil tussen 4 tot 10 dagen en 4 tot 10 weken is iets teveel voor mij.
waarom is de levertijd van deze telefoon niet juist vermeld op de site ??? want dagen zijn opeens weken geworden, voor jullie maakt dit waarschijnlijk niets uit , maar als klant ben je zeer teleurgesteld als je hiermee geconfronteerd wordt !!!