Edd

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract van 3 gb maar vodafone geeft maar 2gb.?

Ik heb een contract Red met 2 gb + 1 gb + napster maar vodafone geef maar 2 gb en geen napster.
Waaarom kan vodafone niet op een fatsoenlijke manier communiceren met haar klanten en bijvoorbeeld na het afsluiten van een contract de klant informeren over zijn abb.
Vreemd ook dat je vodafone geen email kunt sturen en alleen telefonisch contact kunt maken als je tenminste goed doorverbonden bent.
Ik ben ooit bij vodafone weggegaan en ik begin nu geloof ik weer te herinneren waarom:klantenservice.
Oja op dit forum geen persoonlijke informatie voor de privacy. Je kunt vodafone bellen. Heb ik gedaan maar de medewerker vertelde mij dat vodafone hier niks aan kan doen ik heb immers een contract afgesloten bij vodafone. Volgens de medewerker moet ik dus bij vodafone zijn en niet bij hem. snappen we het nog? Ik niet.met dank aan de klantenservice van vodafone.
19 Reacties 19
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Edd,

De klantenservice kan dit aanpassen voor je. Zij dienen te controleren of alles correct staat in je abonnement. Als je daar recht op hebt dienen zij dit aan te passen. Ik meen dat de afdeling verkoop dit kan aanpassen voor je.

Betreft napster ontvang je een link binnen een week. Heb je deze niet ontvangen dan probeer deze: http://offers.vodafone.com/nl
Krijg je hier een foutmelding bij dan dient de klantenservice hiervoor een case aan te maken.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb afgeholpen.

Groetjes Stevied86
Edd
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Stevied86,
Bedankt voor je tijd en moeite.
Maar met wie chat ik eigenlijk is dit vodafone of zomaar iemand prive.
Ik neem aan vodafone dus op weg helpen is naar mijn idee goed bedoeld maar het zou eigenlijk zo moeten zijn dat dit opgelost wordt en niet alleen de klant op weg helpen .Ik heb immers een contract en vodafone en ik moeten dat nakomen.
Graag hoor ik van je.
groet,
Ed


Edd
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry!

Er zijn op dit moment geen andere Entertainment pakketten beschikbaar. Bekijk deze sectie geregeld om op de hoogte te blijven.
Anonymous
Niet van toepassing
Het moet idd opgelost worden maar zoals ik al zei dient dit te gaan via de klantenservice. Hier op het forum worden geen privé gegevens gedeeld en tevens mogen wij ook geen aanpassingen doen of in de systemen van vodafone. Dit is echter gedaan voor jouw veiligheid.
Groetjes stevied86

Anonymous
Niet van toepassing
Zie nu pas t screenshot,
De klantenservice dient er een case in te zetten voor je zodat dit opgelost kan worden door de technische dienst.

Groetjes stevied86
Edd
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt stevie86,
Klantenservice, facebook dus maar daar post je dus op de tijdlijn dat is toch openbaar?

Waar is dit forum dan voor?




SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! Edd,

Het forum is bedoeld voor Tips & Tricks en interne vragen kunnen helaas niet hierop beantwoord worden. Voor en interne vraag verzoek ik je om met de klantenservice verder contact erover te hebben.

Als je op Facebook alleen even wilt uitleggen wat er aan de hand is (post er geen privégegevens bij) dan zal via en PM verder contact worden gelegd ;).
CasaDude

Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik had hetzelfde met een nieuw abbo , kreeg wel napster maar niet de extra 1 Gb.
Gebeld met 0800 0200976 en werd hier netjes geholpen , moest na een uurtje ff telefoon een keer uit en weer aanzetten en zag daarna in de my vodafone app netjes de promotie bundel van 1 Gb.
Henny78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook 2gig terwijl het 3gig moet zijn. Ik zal morgen ook eens bellen naar dat nummer. Zal het vast goed komen 🙂
Henny78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij zeggen ze dat ze ermee bezig zijn. In de app staat nog steeds 2 gig maar hij zei dat het goed staat bij hun en dat eerst de 1gig extra zal worden opgemaakt en dan pas de 2 gig die in de app staat.
CasaDude

Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Klopt , eerst zal de extra 1 Gb opgemaakt worden en dan je standaard bundel maar die extra 1 Gb moet wel zichtbaar zijn in je vodafone app , ik zie hem namelijk ook.
Of je herstart je telefoon of je moet ff toch weer contact opnemen dat je hem toch zichtbaar wilt hebben.
Ik weet namelijk niet of je wel je extra bundel aanspreekt als die niet zichtbaar is.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Casedude,

Ik raad jouw ook aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Om te zien of het wel bij het abonnement staat en om ervoor te zorgen dat het ook correct bij jouw op my vodafone komt te staan.

Groetjes stevied86
Henny78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Morgen de chat maar proberen want het zit mij toch niet lekker en weinig zin weer te bellen
CasaDude

Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
stevied86
Bij mij staat het al goed in de app na een telefoontje begin mei , werd netjes geholpen en na reboot van de foon was alles netjes zichtbaar.
Anonymous
Niet van toepassing
Ow super CasaDude,

Goed om te lezen!
Henny78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
chat werkt niet.
ben nu maar lid gebworden van facebook en twitter en daar berichten gepost
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Henny78

Dan zul je ook snel een reactie van ons ontvangen via Twitter of Facebook!
Henny78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb reactie gehad en weer dat ik inderdaad 3 gig totaal heb maar dat het niet in de app of online te zien is.
Dus ik weet het even niet meer.
Waarom bij een ander wel en bij mij niet..
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Henny78 dan is het heel even afwachten 😞

Groetjes Stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic