prickskytte

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid 1GB Blox internet not working, Geen klanten service.

Hoihoi iedereen,

Heb zojuist geprobeerd de 1 GB blox te activeren en was direct 10 eurie's lichter, maar nog steeds geen internet.

Heb alles geprobeerd , verschillende sms'n gestuurd met commands mbt internet aan cq data maar geen internet.

vervolgens een 45 cent nummer gebeld en nog geen service of wat dan ook.

Het afschrijven van de kosten dat werkt wel bij vodafone, maar de service en het internet NIET.

Graag voor de experts dit te willen na kijken. Ben er goed zat van dat je totaal niet geholpen word.

Groet, Rolf
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rolf,

Normaal gesproken kun je zien of deze aangesloten staat.
Via http://handleidingen.vodafone.nl/web kun je zien of alle instellingen correct staan voor het internet.
Zorg natuurlijk er wel voor dat je mobiele gegevens/ mobiele data hebt aan staan.
Mocht het dan nog niet lukken kun je vanaf maandag contact hiervoor opnemen met de klantenservice. Zij zijn dan geopend vanaf 8 uur.

Groetjes stevied86
prickskytte
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb contact gehad met medewerker vodafone na 10 min wachten aan de lijn. Mevrouw vertelde mij dat er geen storing was en dat ze iets met live moest activeren, en dat ik na 10 min online moest zijn.

Nou ... nog geen mobile internet signaal hier. Kan je weer voor de zoveelste keer een 45 cent eerste lijns medewerker spreken welke helemaal niets weet. Vodafone helpt je snel van je tegoed af, dat is een ding wat zeker is.


Marc77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb zelf ook al sinds maandag geenblokx meer wel genoeg mb`s maar alleen via wifi, lees wel dat er storingen zijn maar tot op heden niks
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Marc77,

Als er storingen zijn in het gebied waar je woont en dan is het logisch dat je niks kunt doen. Dan zit er niks anders op dan wachten. Is het over een paar dagen nog niet opgelost raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice.
Wat je wel al kunt doen is controleren of jouw settings betreft het internet goed staan via http://handleidingen.vodafone.nl /web
Zorg er tevens voor dat je mobiele gegevens aan staan.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic