chethadragon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract datum

Hallo. Ik heb al contact gehad met de chat, opzich was alles duidelijk… maat toch… ik snap het niet helemaal…. Ik leg uit. In 2022 heb ik mijn abo verlengt naar een sim only omdat mijn telefoon nog goed was… zogezegt zogedaan.. 

 

nu vele tijd later… begint mijn telefoon te protesteren….  Dus ben ik aan het orienteren…

 

nu dus het punt… na mijn verlenging is op mijn contract verplaatst naar  begin datum maart 2022 (dag is even niet belangrijk)  wat zou betekenen dat ik zou mogen switchen… mijn app staat echter op einddatum juli… dat betekend nog 4 maanden wachten… sommige sites geven nl aan dat ik al mag verlengen… andere zeggen van niet… dat toch verwarrend.

 

als op mijn contract mijn datum is aangepast door vodafone zelf waar ik ook pas later echt  eigenlijk achter kwam, dan zou de app toch ook aangepast moeten zijn (of anders om) 

 

24 maanden op het contract zou maart 2024.  

24 maanden is 24 maanden… ik heb niet om die aanpassing gevraagt… dat gebeurde na mn verlenging🤷‍♀️

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @chethadragon 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je wilt verlengen. Je mag 120 dagen, voor het einde van je contract, al verlengen. Je huidige abonnement loopt tot eind contract en dan gaat je nieuwe contract in, maar je krijgt al wel je nieuwe telefoon en die kan je dan al gebruiken. 

Duurt het nu te lang, langer dan 120 dagen, voor je kan verlengen, dan kan je ook gebruik maken van Vodafone NEXT. Voor meer informatie, zie website van Vodafone. Maar goed, zit je binnen de 120 dagen dan kan je dus al wel een nieuw abonnement afsluiten. De klantenservice helpt je graag op weg. 

chethadragon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt. En ik weet dat het 120 dagen voor het einde van mijn contract kan ik weet ook van next en van afkopen… ik ben al heel lang klant…

 

maar dat is het nu juist. Op mijn contract staat maart… dat is met mijn verlenging gebeurt… waarom… geen idee… maar je kan toch niet zomaar 2 verschillende datums krijgen…. Dat mag toch niet… dit zet mensen op het verkeerde been. 

het gaat erom dat dit best een grove fout is…  

 

als er iets veranderd word zou dat overal moeten gebeuren en niet bij 1 iets… 

IMG_2932.jpeg

IMG_2937.jpeg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic