Hallo. Ik heb al contact gehad met de chat, opzich was alles duidelijk… maat toch… ik snap het niet helemaal…. Ik leg uit. In 2022 heb ik mijn abo verlengt naar een sim only omdat mijn telefoon nog goed was… zogezegt zogedaan..
nu vele tijd later… begint mijn telefoon te protesteren…. Dus ben ik aan het orienteren…
nu dus het punt… na mijn verlenging is op mijn contract verplaatst naar begin datum maart 2022 (dag is even niet belangrijk) wat zou betekenen dat ik zou mogen switchen… mijn app staat echter op einddatum juli… dat betekend nog 4 maanden wachten… sommige sites geven nl aan dat ik al mag verlengen… andere zeggen van niet… dat toch verwarrend.
als op mijn contract mijn datum is aangepast door vodafone zelf waar ik ook pas later echt eigenlijk achter kwam, dan zou de app toch ook aangepast moeten zijn (of anders om)
24 maanden op het contract zou maart 2024.
24 maanden is 24 maanden… ik heb niet om die aanpassing gevraagt… dat gebeurde na mn verlenging🤷♀️